پنتاگون همکاری با تیم بایدن را متوقف کرد

به گزارش ایران کلام، سرپرست وزارت دفاع آمریکا به طور ناگهانی دستور داد تا نشست های از پیش برنامه ریزی شده با تیم انتقال قدرت بایدن، در سراسر پنتاگون، لغو گردد.

پنتاگون همکاری با تیم بایدن را متوقف کرد

وبگاه آکسیوس از دستور کریستوفر میلر سرپرست وزارت دفاع آمریکا برای قطع همکاری پنتاگون با تیم انتقال قدرت جو بایدن رئیس جمهور منتخب این کشور، اطلاع داد.

به گفته مقامات ارشد پنتاگون، این اقدام غافلگیرنماینده بود حال آنکه یکی از افراد وابسته به تیم بایدن، از وجود چنین دستورالعملی ابراز بی اطلاعی کرد.

این در حالی است که مقامات وزارت دفاع آمریکا این احتمال را مطرح می نمایند که شاید بعد از پایان تعطیلات، همکاری ها از سر گرفته گردد.

همزمان، مقامات پنتاگون از بابت انگیزه میلر و اینکه آیا اقدام وی مورد تائید دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی آمریکا است؛ ابراز بی اطلاعی کردند.

اما اقدام میلر را می توان یکی از بزرگترین نشانه های بی اعتمادی به تیم بایدن در سطوح عالی دولت ترامپ تعبیر کرد.

این در حالی است که بعد از مخالفت اولیه دولت ترامپ برای همکاری با تیم انتقالی بایدن، پایان قرار شد طرفین طبق روال دیدارهایی داشته باشند. اما پنجشنبه شب به وقت واشنگتن، ناگهان میلر به مقامات پنتاگون دستور داد تا همه دیدارهای برنامه ریزی شده را لغو نمایند.

همزمان بعضی از مقامات وزارت دفاع سعی می نمایند با توجه به شروع تعطیلات سال نو، این اقدام را عادی جلوه دهند.

یک مقام پنتاگون مدعی شد تعداد نشست هایی که قرار بود طی امروز و هفته آینده برگزار گردد معدود بوده است. او همچنین گفت: ما هنوز به انتقال قدرت به شکل سازنده متعهدیم.،مهر

منبع: ایران آنلاین

به "پنتاگون همکاری با تیم بایدن را متوقف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنتاگون همکاری با تیم بایدن را متوقف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید