با محبت آمیز ترین شهرهای جهان آشنا شوید (بخش اول)

به گزارش ایران کلام، آشنایی با صمیمی ترین شهرهای جهان

می گویند آدمی بنده محبت است و از سوی دیگر جهانگرد بنابه طبیعتش شخصیتی برون گرا داشته و میل به ارتباط با انسان های دیگر دارد. بنابراین رفتار مناسب و مهربانانه افراد محلی در شهرهای توریستی عامل مهمی در تجربه سفر جهانگردان محسوب می گردد. حتی اگر تمام امکانات مهیا باشد اما جهانگردان خاطره خوشی از برخورد و نحوه رفتار ساکنان شهرها، فروشندگان، متصدیان هتل و … سایر افراد محلی شهر نداشته باشند، نمی توانند آن سفر را به عنوان یک خاطره به یادماندنی و خوش در خاطرات شان ثبت نمایند.

با محبت آمیز ترین شهرهای جهان آشنا شوید (بخش اول)

ما در این مطلب می خواهیم شهرهایی که مهمان نوازترین اهالی را دارد که همواره آغوش شان برای مسافران و توریستان باز است، به شما معرفی نماییم.

  • کویینزتاون - نیوزیلند

کویینزتاون منطقه ای در جنوب نیوزیلند است و از بهترین مکان ها برای انجام ورزش های آبی و ماجراجویی می باشد. کویینزتاون هر ساله در فصل های اسکی یا شنا، هزاران جهانگرد را از سراسر جهان به خود جلب می نماید.

زیبایی طبیعی این منطقه وصف نشدنی است و امکاناتی در آن وجود دارد توریستان در آن احساس راحتی می نمایند. علاوه بر همه اینها، کویینزتاون مردمان مهربانی دارد. به عنوان مثال اگر شنیدید که یک راننده برای رساندن یک توریست به هتلی که چند خیابان آن طرف تر است، ساعت ها ترافیک سنگین را تحمل نموده است و حتی یک اخم هم نکرد، تعجب نکنید.

  • چارستون - آمریکا

چارستون که در استان کارولینای آمریکا واقع شده است، شهری بسیار دوست داشتنی است که از صبح تا غروب از پیاده روی در آن لذت برد. این شهر زیبا و دوست داشتنی که مردمانش رفتاری بسیار گرم و صمیمانه ای دارند مکان مورد علاقه بسیاری از توریستان حرفه ای جهان می باشد. همه چیز در چارستون طوری طراحی و ساخته شده اند که توریست در آن راحت و امن باشند و هرچه می خواهد به راحتی در اختیارشان قرار بگیرد، این منطقه با اینکه بافتی شهرستانی دارد اما به سرعت در حال رشد و توسعه می باشد.

  • دوبلین - ایرلند

دوبلین محلی است که ساکنانش آن را به یک شهری بسیار دوست داشتنی تبدیل نموده اند. در تمام منطقه ها شهر، توریستان و مردمان محلی با هم در رستوران ها غذا می خورند و گویا همه دور هم جمع شدند تا زیبایی های زندگی را جشن بگیرند. بارها از جهانگردان دوبلین شنیده ایم که تا به حال شهری با چنین رستوران ها و نوشیدنی های خاص و مردمانی به این خونگرمی نرفته اند. ایرلندی ها همواره دوستدار تفریح و تفریح هستند و همواره لبخندی به روی لبهایشان است. اگر علاقمند هستید با آداب مردمان منطقه ها مختلف جهان آشنا شوید دوبلین بهترین منطقه برای شماست. ساکنان این شهر حتی بهتر از کتاب ها به شما را هدایت می نمایند. بعضی عقیده دارند این مردمان خوش رفتارترین انسان های جهان هستند.

  • سیدنی - استرالیا

مسافران سیدنی پس از بازدید از این شهر اغلب به این باور می رساند که هیچ شهری در جهان نمی تواند با این شهر رقابت کند. سیدنی شهری ساحلی با منظره ها فوق العاده است که سال گذشته (2015) به عنوان بهترین شهر جهان برگزیده شد. مردمان استرالیا آن قدر میهمان نواز و مهربان هستند که اگر ببینند توریستی در گوشه ای نشسته و دچار مشکل شده حتما توقف نموده، به او یاری می نمایند و تا اطمینان از حل شدن مشکل، او را تنها نمی گذارند. حتی اگر توریستی از آن ها درباره هتل و منطقه ها توریستی هدایت بخواهد، بهترین توصیه ها را به توریستان می نمایند. ساکنان سیدنی علاوه بر میهمان نوازی، چهره های شادابی دارند که بر زیبایی این شهر افزوده و سیدنی را به محلی تبدیل نموده که خیلی از افراد آرزوی زندگی در آن را دارند.

منبع: الی گشت

به "با محبت آمیز ترین شهرهای جهان آشنا شوید (بخش اول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با محبت آمیز ترین شهرهای جهان آشنا شوید (بخش اول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید