همه اخبار و مقاله ها

خبر خوش مدیر ایرانی پورشه برای هواداران تایکان

پورشه، کار روی نسل دوم تایکان را شروع نموده است. این خبر را سارا رضوی، مدیر بخش شارژ و سیستم انرژی تایکان، در مصاحبه با مجله استرالیایی CarSlaes اظهار داشت.

18 فروردین 1403

اینجا کیش؛ نفس عمیق بکشید

جزیره زیبای کیش از منطقه های در ایران محسوب می گردد که هوای پاک آن زبانزد منطقه ها اطراف است.

1 فروردین 1403

اشتراک گذاری کامنت در استوری اینستاگرام؛ روش های کاربردی و آسان

استوری اینستاگرام راهی آسان برای به اشتراک گذاری سریع اتفاقات نو با فالوورها است. در طول سال ها، ویژگی های زیادی به بخش استوری ها در اینستاگرام اضافه شده تا کاربران تعامل بیشتری با این بخش داشته باشند. یکی از نوترین قابلیت ها، امکان به اشتراک گذاری کامنت...

10 اسفند 1402

تهران دیدنی شعار گردشگری مرکز

مسئول دبیرخانه هلدینگ گردشگری و تفریحات شهر تهران گفت: معرفی کیوسک های گردشگری در تهران مستلزم حمایت راهنمایان گردشگری است تا بتوانیم گردشگری با معنای واقعی فرهنگ را منتقل گردد.

30 بهمن 1402

کتاب باستان شناسی جنوب شرقی فلات ایران منتشر شد

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، کتاب باستان شناسی جنوب شرقی فلات ایران منتشر شد.

8 بهمن 1402

مقرر بود احداث گذر کمر زرین اصفهان در جنب مسجد جامع به صورت محدود انجام شود

ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، مقرر بود احداث گذر کمر زرین اصفهان در جنب مسجد جامع به صورت محدود انجام شود.

2 بهمن 1402

ورود ماشین آلات گردشگری بدون حقوق گمرکی به ایران فراهم شد

نشست هم اندیشی رؤسای انجمن های صنفی و حرفه ای دفاتر خدمات مسافرتی کشور با حضور مدیران کل گردشگری، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی و رؤسای آژانس ها عصر امروز برگزار گشت.

11 دی 1402

شمیل گردی در ماه آخر پاییز

شمیل روستایی بکر و از جاهای دیدنی استان هرمزگان و باب پاییزگردی در روزهای آذرماه. این منطقه به جهت جغرافیایی در نقطه ای قرار گرفته است که بسیاری از حکومت ها برای دفاع از مرزهای خود در آن قلعه هایی نظامی بنا نموده اند.

8 آذر 1402

پاشینیان پرونده دالان جعلی زنگزور را می بندد؟

یک پژوهشگر حوزه اوراسیا نوشت: پاشینیان امیدوار است با تسلیم قراباغ و منتفی شدن کریدور لاچین، پرونده دالان جعلی زنگزور برای ابد بسته شود.

30 شهریور 1402

اسکلت 2700ساله راز فروپاشی شهر باستانی را برملا می نماید

باستان شناسان در ترکیه پیروز به کشف اسکلت یکی از افراد طبقات بالای جامعه (نجیب زاده) شدند که احتمالاً 2700 سال پیش در جریان زلزله ای که در این منطقه آمده، با مرگ نابهنگام روبرو شده است.

24 شهریور 1402

جنجال پنالتی روی طارمی؛ پورتو خواهان تکرار بازی با آروکا شد

پورتو در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر پرتغال به مصاف اروکا رفت که با نتیجه یک بر یک متوقف شد. بلافاصله پس از خاتمه بازی، بیانیه ای در سایت پورتو منتشر شد که در آن باشگاه اظهار داشت که خواهان تکرار بازی با آروکا به علت رفتار نادرست تیم داوری است. میگل نوگوئرا...

13 شهریور 1402

شرح علیرضا بیرانوند درباره گل به خودی عجیب پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته سوم لیگ برابر فوتبال ایران در استادیوم آزادی برابر ذوب آهن یک بر یک متوقف شد. این درحالی است که تک گل ذوب آهن در این ملاقات روی اشتباه پرسپولیسی ها و با ضربه سروش رفیعی به ثمر رسید.

3 شهریور 1402

پایان تلخ یک تورنمنت عجیب برای والیبال ایران

تیم ملی والیبال دانشجویان ایران عنوان چهارمی المپیک دانشجویان جهان را به دست آورد.

17 مرداد 1402

شرایط 2 شهر کشور فوق بحرانی شد ، برخوردهای قانونی صورت گیرد

دبیر ستاد ملی مقابله با گرد و غبار و مشاور رئیس سازمان محیط زیست گفت: خواف و سرخس دو شهرستان غبارآلود فوق بحرانی در خراسان رضوی هستند که به مدیریت ویژه احتیاج دارند.

3 مرداد 1402

لاشه عجیب نهنگی که در اعماق آب زنده بود!، فیلم

همانطور که زندگی در این جهان به خاتمه می رسد در جای دیگری ادامه پدا می نماید، این امر حتی در اعماق دریا نیز صادق است، جایی که یک لاشه سقوط نموده یک زیست بوم کوچک را برای دهه ها پس از مرگ نهنگ ایجاد نموده!

21 تیر 1402

برد پیت و جنیفر آنیستون غارنشین، چهره های آشنا اما متفاوت! ، عکس

زومیت نوشت: اگر چهره های معروف و سلبریتی های هالیوودی در قالب انسان های نئاندرتال زندگی می کردند، چه شکلی می شدند؟ امبروز لرما مجموعه تصاویری از سلبریتی های نئاندرتال را به یاری هوش مصنوعی میدجرنی فراوری نموده است

15 تیر 1402

مدافع تیم ملی در فهرست خرید یحیی

خبرنگاران- باشگاه پرسپولیس این روز ها در کانون توجه واقع شده است؛ تیمی که فصل گذشته دو جام مهم را به دست آورده و خودبه خود فاتح رقابت های سوپرجام شده هنوز تکلیف نیمکتش را به طور کامل نمی داند. یحیی گل محمدی هنوز به پیشنهاد تمدید پرسپولیسی ها پاسخ نداده...

28 خرداد 1402

راه اندازی نخستین هنرستان صنایع دستی استان مرکزی، رمزگشایی اوراق عتیق و رونمایی از 2 کتاب شعر در زرندیه

به گزارش خبرنگاراندر اراک، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: اولین هنرستان دخترانه تخصصی صنایع دستی در اراک راه اندازی می شود.

26 خرداد 1402

رمز عبور آیفون خود را فراموش کرده اید؟ ، یک ترفند ساده برای بازیابی گوشی آیفون

همشهری آنلاین نوشت: اگر رمز عبور آیفون خود را فراموش کرده اید، می توانید از ترفندی برای باز کردن قفل گوشی موبایل خود استفاده کنید.

9 خرداد 1402

کدام فیلم ها به جشنواره ونیز می روند؟

حدس ها درباره پذیرش فیلم ها در دوره آینده جشنواره ونیز بار دیگر داغ شده، ساخته های رومن پولانسکی، وودی آلن، متئو گارونه و ناپلئون و فراری در صدر لیست فیلم ها هستند که احتمالا در این رویداد رونمایی خواهند شد.

6 خرداد 1402
تعداد: (912)