سفر با کوله پشتی به نامیبیا ، راهنمای کامل یک سفر مقرون به صرفه

به گزارش ایران کلام، برای کسانی که برای اولین بار به آفریقا سفر می نمایند، نامیبیا یک کشور فوق العاده است. در این کشور حیات وحش و منظره ها خارق العاده به چشم می خورند اما در عین حال فروشگاه ها، خدمات و تجملات سبک اروپایی نیز وجود دارند. از طرفی هم فواصل طولانی، حمل و نقل عمومی محدود و اقامت گران قیمت باعث می گردد سفر کمی سخت باشد. این کشور زیبا دربرگیرنده بعضی از خارق العاده ترین زیست بوم های صحرایی در دنیا، دشت های وسیع، کوه های خشن و ساواناهای مختلف است که گردشگران از سرتاسر دنیا را برای تماشا این همه زیبایی و جذابیت به سوی خود جذب می نماید. سفر با کوله پشتی در نامیبیا، قطعا نسبت به سفر در آسیای جنوب شرقی یک چالش سخت به شمار می رود اما غیر ممکن نیست. در مطلب تماشای های سفر با کوله پشتی به نامیبیا خبرنگاران که حلال مسائل است، تمام چیزهایی که برای آغاز یک ماجراجویی در این کشور احتیاج دارید به شما ارائه می گردد. با خبرنگاران همراه باشید تا در خصوص محل های اقامت مخصوص مسافران با کوله پشتی، برنامه های سفر پیشنهادی، فعالیت های فوق العاده ای که می توانید در این منطقه خارق العاده انجام دهید و خیلی چیزهای مهم دیگر آگاهی کسب کنید. خواندن مطلب لذت سفر با کوله پشتی به نامیبیا که راهنمای کامل سفر به نامیبیا است، برای شما نیز الهام بخش خواهد بود تا با یک سفر مقرون به صرفه با کوله پشتی، تجربیات و خاطرات به یادماندنی برای خود رقم بزنید بنابراین اگر به سفر با کوله پشتی، چه تکنفره و چه گروهی علاقمند هستید و در عین حال به کشور استثنایی نامیبیا علاقه دارید، بهتر است این مطلب خبرنگاران از دست ندهید.

سفر با کوله پشتی به نامیبیا ، راهنمای کامل یک سفر مقرون به صرفه

در سفر با کوله پشتی به نامیبیا، به کجاها برویم

کنیون فیش ریور Fish River Canyon دومین کنیون بزرگ در سرتاسر دنیا است و اولین کنیون بزرگ در قاره آفریقا به شمار می رود. دیدنی این کنیون از نقطه ای دورتر و مرتفع تر واقعا خارق العاده است و چشم ها را خیره می نماید اما اگر می خواهید یک تجربه واقعی داشته باشید، می بایست برای کوهنوردی به این منطقه بروید. کوهنوردی در این کنیون که پنج روز به طول می انجامد، فوق العاده است بویژه که با دیدنی ستارگان در شب همراه باشد. تپه های شنی سرخ رنگ سوسوس ولی Sossusvlei را می توان به عنوان خارق العاده ترین و مشهورترین نقطه کشور نامیبیا نام برد. از روی تپه Dune 45 طلوع آفتاب را دیدن کنید، از تپه دد ولی Deadvlei عبور کنید و از تپه بیگ ددی Big Daddy بالا بروید. در والویز بی Walvisbay غروب آفتاب را از روی تپه Dune 7 که مرتفع ترین تپه این منطقه است دیدن کنید و دیدنی دسته بزرگ فلامینگوها که در نزدیکی ساحل هستند را از دست ندهید. در ساحل اسکلتون Skeleton Coast یا همان ساحل اسکلت، کشتی های شکسته ای که در این ساحل موجود هستند را پیدا کنید. در میان دسته بزرگ بیست هزارتایی فک ها راه بروید، تجربه فوق العاده ای است اما بوی بسیار خوبی ندارد. پارک ملی اتوشا Etosha National Park را می توان عالی ترین پارک نامیبیا نامید. پارک باشکوهی که شیرها، فیل ها، کرگدن های سیاه و زرافه ها در اطراف برکه های آب آن جمع می شوند و چشم انداز شگفت انگیزی را به وجود می آورند. به کاپریوی Caprivi بروید، در رودخانه زامبزی Zambezi River با قایق سفر کنید و اسب های آبی و کروکودیل ها را دیدن کنید. آبشارهای اپوپا Epupa Waterfalls با درختان بسیار زیبای بائوباب احاطه شده و چشم انداز خیره نماینده ای را به وجود آورده اند که حتما باید ببینید.

اقامت کردن در سفر با کوله پشتی به نامیبیا

میهمان خانه های مخصوص گردشگرانی که با کوله پشتی سفر می نمایند در شهر های سواکوپموند Swakopmund، لودریتز Luderitz و ویندهوک Windhoek به چشم می خورند. این میهمان خانه ها دارای خوابگاه، آشپزخانه مشترک، اینترنت وای فای و تور های ویژه انجام فعالیت های مختلف هستند. اردو زدن تنها روش مقرون به صرفه و قابل انجام در سفر به کشور نامیبیا است. اردوگاه های دولتی در بیشتر پارک های ملی این کشور برای هر شب حدود 14 دلار هزینه دریافت می نمایند. بسیاری از هتل های خصوصی و مزرعه های اقامتی نیز دارای اردوگاه هستند. امکانات این اردوگاه ها از اردوگاه های دولتی بهتر و مقرون به صرفه تر هستند و بین هفت تا ده دلار هزینه می گیرند. اردو زدن در حیات وحش نیز ممکن است؛ حتی می توانید درون اتومبیل خود و در میان ناکجا آباد به خواب بروید. بیشتر گردشگرانی که به نامیبیا سفر می نمایند در هتل های خصوصی و مزرعه های اقامتی اقامت می نمایند. آپارتمان های اجاره ای نیز مانند همه کشورهای دنیا در نامیبیا وجود دارند و شما را با دیدنی های سفر با کوله پشتی به نامیبیا آشنا می نماید.

برترین زمان برای سفر با کوله پشتی به نامیبیا

در تمامی فصل های سال می توانید در نامیبیا سفر کنید. در ماه های تابستانی از دسامبر تا مارس هوا بسیار گرم می گردد بعلاوه به خاطر فصل بارانی، طوفان و رعد و برق نیز بسیار زیاد اتفاق می افتد. زمان اصلی گردشگری در نامیبیا، ماه های ژوئن تا اکتبر هستند. تعطیلات مدارس نامیبیا نیز در ماه ژوئیه است بنابراین برای سفر به نامیبیا در این ماه می بایست محل اقامت خود را رزرو کنید. در ماه های زمستانی ژوئن تا سپتامبر دمای هوا خنک تر است و سفر کردن را آسان تر می سازد بنابراین برترین زمان برای سفر به نامیبیا، فصل زمستان است البته اگر در این فصل به نامیبیا سفر کنید با جمعیت بیشتری از گردشگران و مکان های شلوغ نیز در لذت سفر با کوله پشتی به نامیبیا روبرو خواهید شد.

منبع: همگردی

به "سفر با کوله پشتی به نامیبیا ، راهنمای کامل یک سفر مقرون به صرفه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر با کوله پشتی به نامیبیا ، راهنمای کامل یک سفر مقرون به صرفه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید