آخرین شرایط استقلال و پرسپولیس در رنکینگ جهانی

به گزارش ایران کلام، تیم فوتبال پرسپولیس در تازه ترین رده بندی باشگاه های جهان در رتبه 113 جهان نهاده شد.

آخرین شرایط استقلال و پرسپولیس در رنکینگ جهانی

به گزارش گروه ورزشی ایران کلام، بر اساس تازه ترین رده بندی تیم های باشگاهی فوتبال دنیا که امروز (9 دی) از سوی سایت فوتبال دیتابیس اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس در رتبه نخست باشگاه های ایران نهاده شد.

قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران با 1599 امتیاز، بدون تغییر نسبت به هفته گذشته در رتبه پنجم قاره کهن ایستاده است. این تیم در سطح دنیای در مقایسه با هفته گذشته با 5 پله سقوط در رتبه 113 دنیا نهاده شد.

استقلال با 1531 امتیاز و بدون تغییر مانند هفته گذشته در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران و یازدهم آسیا ایستاد. این تیم در سطح دنیای با یک پله صعود نسبت به هفته قبل در رده 223 نهاده شد.

سپاهان با 1469 امتیاز بدون تغییر نسبت به رده بندی قبلی، سومین تیم برتر فوتبال ایران است. صندلی این تیم نسبت به هفته گذشته در آسیا تغییر ننموده و همچنان در رتبه بیست و پنجم واقع شده است. سپاهان در سطح دنیای در مقایسه با هفته گذشته با 6 پله صعود در رتبه 372 نهاده شد.

در این رده بندی تیم های تراکتور، فولاد و صنعت نفت آبادان به ترتیب در رتبه های چهارم تا ششم فوتبال ایران جای گرفته اند. شهرخودرو و ذوب آهن هم به ترتیب در رتبه هفتم و هشتم فوتبال باشگاهی ایران قرار دارند.

بر اساس این رده بندی در قاره آسیا صندلی 5 تیم نخست نسبت به رده بندی پیشین تغییری نداشته و تیم الهلال عربستان با 1678 امتیاز همچنان صدرنشین است.

تیم اولسان هیوندای کره جنوبی، قهرمان لیگ قهرمانان آسیا، با 1637 امتیاز تیم دوم قاره کهن است. تیم چئونبوک موتورز کره جنوبی با 1630 امتیاز در صندلی سوم و کاوازاکی ژاپن نیز با همین امتیاز در رتبه چهارم قرار دارند.

در رده بندی دنیای نیز صندلی 2 تیم اول جدول تغییری نداشته است و بایرن مونیخ با 2096 امتیاز مانند هفته گذشته در صدر جدول ایستاده و پس از سرخپوشان آلمانی، لیورپول با 1944 امتیاز در رتبه دوم جای گرفته است.

اتلتیکو مادرید با 1928 امتیاز و با 3 پله صعود به رتبه سوم برترین تیم های باشگاهی دنیا رسیده است. منچسترسیتی 1926 امتیازی و رئال مادرید با 1922 امتیاز هر کدام با یک پله نزول به رتبه چهارم و پنجم سقوط نموده اند.

10 تیم برتر فوتبال باشگاهی دنیا:

بایرن مونیخ

لیورپول

اتلتیکو مادرید

منچسترسیتی

رئال مادرید

پاری سن ژرمن

اینتر میلان

بارسلونا

لایپزیگ

آث میلان

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آخرین شرایط استقلال و پرسپولیس در رنکینگ جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط استقلال و پرسپولیس در رنکینگ جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید