بی ثباتی مدیریتی به اهداف والیبال لطمه زد، احتیاج به دو تیم ملی

به گزارش ایران کلام، رضا مومنی مقدم در مصاحبه با خبرنگاران درباره سال پرترافیک والیبال و تداخل بازی های آسیایی و قهرمانی دنیا گفت: معقول است که 2 تیم ملی تشکیل گردد تا هم پشتوانه سازی برای تیم بزرگسال شکل گیرد چرا که ممکن است آسیب دیدگی و مصدومیت در هر پستی برای بازیکنان پیش آید. پس نباید دست سرمربی بزرگسال خالی باشد.

بی ثباتی مدیریتی به اهداف والیبال لطمه زد، احتیاج به دو تیم ملی

کارشناس والیبال ادامه داد: بازیکنان با کیفیتی داریم که می توانند در تیم ملی بازی نمایند. در همه پست ها می توانیم 2 تیم ملی در راستای هم برنامه ریزی کنیم. این تصمیم به سیاست فدراسیون برمی شود که دو تیم ملی قدرتمند داشته باشیم. نمی توان هر دو تیم را زیر نظر مدیریت یک کادرفنی قرار داد. قطعا فدراسیون برای استفاده از ظرفیت مربیان داخلی برنامه دارد.

وی در پاسخ به این سوال که اولویت تیم اصلی باید کدام رویداد باشد؟ گفت: مسابقات قهرمانی دنیا در رنکینگ دنیای تاثیر گذار است و مدال بازی های آسیایی نیز برای ارتقا کاروان ایران در جدول مدالی برای کمیته ملی المپیک مهم است. در مسابقات قهرمانی دنیا برای ارتقا جایگاه کار سختی در پیش داریم ولی دور از دسترس نیست. تداخل بازی های آسیایی و قهرمانی دنیا نیز کار را به مراتب سخت تر نموده است. باید پیش بینی همه چیز را داشته باشیم.

مومنی مقدم در پاسخ به این سوال که با توجه به همه شرایط کدام مسابقه باید الویت اصلی تیم بزرگسال باشد؟ گفت: با توجه به اینکه والیبال ایرانی دنیای شده است، رقابت های دنیای مهم تر است و سطح کیفی بازی های آسیایی پایین تر است اما مدالش برای کشور حائز اهمیت می باشد. مطمئنا فدراسیون به خوبی به این شرایط واقف است و برترین تصمیم را می گیرد.

کارشناس والیبال درباره ترسیم گام دوم آرمان های فدراسیون نیز گفت: هر مدیر، ورزشکار و مربی یک سری اهداف برای خود ترسیم می نماید، فدراسیون والیبال نیز از این قاعده مستثنی نیست. چهار سال گذشته نیز این آرمان ها ترسیم شد ولی عدم ثبات مدیریت در راس فدراسیون منجر به عدم تحقق آرمان ها شد. امیدوارم با ثباتی مدیریتی که در فدراسیون به وجود آمده است به آرمان ها نزدیک شویم. بعضی از آرمان ها دور از دسترس و غیر قابل امکان است اما در ورزش چیز غیر ممکنی وجود ندارد و می توانیم به آنها نزدیک شویم. مهم کوشش و حرکت رو به جلو است. اگر ثبات مدیریت و امکانات سخت افزار و نرم افزار وجود داشته باشد می توانیم به اهداف و آرمان های ترسیم شده نزدیک شویم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بی ثباتی مدیریتی به اهداف والیبال لطمه زد، احتیاج به دو تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی ثباتی مدیریتی به اهداف والیبال لطمه زد، احتیاج به دو تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید