تهران دیدنی شعار گردشگری مرکز

به گزارش ایران کلام، مسئول دبیرخانه هلدینگ گردشگری و تفریحات شهر تهران گفت: معرفی کیوسک های گردشگری در تهران مستلزم حمایت راهنمایان گردشگری است تا بتوانیم گردشگری با معنای واقعی فرهنگ را منتقل گردد.

تهران دیدنی شعار گردشگری مرکز

به گزارش ایران کلام، سیدمحمدحسین حجازی مسئول دبیرخانه هلدینگ گردشگری و تفریحات شهر تهران در پانزدهمین گردهمایی ملی و صنفی راهنمایان گردشگری ایران پس از رونمایی ماکت های کیوسک گردشگری شهر تهران گفت: راهنمایان گردشگری پل ارتباطی بین گردشگران و فرهنگ و تاریخ کشورمان هستند و اگر بتوانیم واقعیت و تاریخ کشورمان را بیان کنید، مطمئن باشید سفرای کشورهایی که اینجا هستند و گردشگران خارجی مُبلغ پیغام شما در کشورهای دیگر می شوند. ما باید مراقب باشیم تا تاریخ کشورمان را به تاراج نبرند و کشورهای دیگر به نفع خودشان مصادره و استفاده ننمایند.

حجازی وظیفه خطیر راهنمایان گردشگری را ارتقا فضای گردشگری دانست و اضافه کرد: در کنار وظیفه خطیر شما شهرداری تهران نیز وظایفی دارد. معمولا در کشورهای دیگر شهرداری ها اختیارات وسیع تری در حوزه گردشگری دارند اما اصل و اساس شهرداری ایجاد زیرساخت در حوزه گردشگری است که خدا را شکر با حمایت هایی که وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی داشته است شهردار تهران (علیرضا زاکانی) نیز توانست کاری که مغفول مانده بود را به خاتمه برسانند و برای میزبانی اجلاس جهانی گردشگری اعلام آمادگی کند.

در همین رابطه: با شعارهای گردشگری کشورهای آسیا آشنایید؟ | شعار گردشگری چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

مسئول هلدینگ گردشگری و تفریحات شهر تهران با بیان اینکه شهر تهران مقاصد گردشگری زیادی دارد، گفت: تهران مبدا گردشگری نیست و راهنمایان گردشگری باید در این زمینه و معرفی ظرفیت های تهران به عنوان مقصد گردشگری کوشش نمایند. منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد به عنوان نمونه گردشگری شهری در حال کوشش است تا حق مطلب را در حوزه گردشگری بیان کند. به همین علت امروز نماد کیوسک گردشگری که در اقصی نقاط جهان وجود دارد قرار است در شهر تهران بنا گردد و ماکت آن با حضور آقای ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رونمایی می کنیم.

وی گفت: معرفی کیوسک های گردشگری در تهران مستلزم حمایت راهنمایان گردشگری است تا بتوانیم گردشگری با معنای واقعی فرهنگ را منتقل گردد. فضای الگوسازی و سیاست گذاری که آقای حاجی سعید رئیس هیات مدیره جامعه انجمن های راهنمایان گردشگری ایران برای آن کوشش نموده است، ستودنی است و انتخاب شعار گردشگری سالانه می تواند شما را به اهداف خود نزدیک تر کند مانند شهرداری تهران که شعار تهران دیدنی را انتخاب نموده است تا بتواند بر اساس آن اهداف خود را پیش ببرد.

منبع: دنیای سفر

به "تهران دیدنی شعار گردشگری مرکز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهران دیدنی شعار گردشگری مرکز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید