توئیت جدید ترامپ ، بایدن را همچون هیلاری حقه باز شکست میدهم

به گزارش ایران کلام، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز شنبه در توییت هایی پیایی به باراک اوباما سلف خود تاخت و حمایت وی از جو بایدن رقیب دموکراتش در انتخابات ریاست جمهوری 2020 این کشور را محکوم به شکست دانست.

توئیت جدید ترامپ ، بایدن را همچون هیلاری حقه باز شکست میدهم

ترامپ در صفحه توئیتر خود نوشت: ما چهار سال پیش اوباما را شکست دادیم، او بیش از هیلاری حقه باز تلاش کرده بود و ما باردیگر این کار را انجام خواهیم داد.

ترامپ در توئیت دیگری اینگونه نوشت: اوباما سخت تر از خود هیلاری کلینتون و کارزار انتخاباتی شکست خورده اش برای وی (کلینتون) تلاش کرد، حال با جو (بایدن) خواب آلوده کار می کند و همان نتیجه به دست خواهد آمد. (جنبش) آمریکا را دوباره با عظمت کنید، هرگز تا این حد پرانرژی نبوده است.

این روزها بحث هایی در مورد برگزاری پستی انتخابات آبان ماه آمریکا سرزبان هاست و جمهوریخواهان تلاش می کنند به هر نحو ممکن حتی با تهدید به تعویق انتخابات از این کار جلوگیری کنند.

جمهوریخواهان مدعی اند که با برگزاری انتخابات به شیوه پستی، زمینه برای تقلب فراهم می شود و به قول ترامپ فریب آمیزترین انتخابات تاریخ رقم می خورد.

رئیس جمهوری آمریکا روز پنج شنبه گفت که انتخابات پستی را قبول ندارد اما موافق انتخابات غیابی است. او مدعی شد که در انتخابات پستی تعیین نیست برگه های رای برای چه کسانی ارسال می شود، چه کسانی آن را دریافت می کنند و باز می گردانند. وی تاکید کرد در این روش، بسیاری از برگه های رای ممکن است مفقود شود.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "توئیت جدید ترامپ ، بایدن را همچون هیلاری حقه باز شکست میدهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توئیت جدید ترامپ ، بایدن را همچون هیلاری حقه باز شکست میدهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید