ترامپ بالاخره قبول کرد بایدن پیروز شده است

به گزارش ایران کلام، دونالد ترامپ، رییس جمهور ایالات متحده، در توییتی، برای اولین بار به پیروزی جو بایدن، رییس جمهور منتخب آمریکا، اقرار کرد اما نوشت که بایدن در انتخاباتی آمیخته به تقلب به ریاست جمهوری ایالات متحده رسیده است.

ترامپ بالاخره قبول کرد بایدن پیروز شده است

ترامپ نوشت: او [ جو بایدن] پیروز شد، زیرا در انتخابات تقلب صورت گرفت. به هیچ مراقب و ناظری راه داده نشد، رای ها توسط شرکت های خصوصی چپگرا های افراطی و [شرکت] دومینیون که اعتبار بدی دارند برای شمارش دسته بندی شدند، دستگاه های خرابی که حتی نتوانستند در تگزاس مورد تأیید قرار گیرند (که من با اختلاف زیاد در آن پیروز شدم)، رسانه های جعلی و ساکت و (دلایل) بیشتر!

دونالد ترامپ ساعتی بعد با رد توییت قبلی دوباره توییت نموده: [بایدن]تنها در چشم رسانه های جعلی پیروز شده. من هیچ چیزی را قبول نمی کنم، راه درازی در پیش داریم. در انتخابات تقلب شد. او افزوده: انتخابات تقلبی. ما پیروز خواهیم شد!

شرکت توییتر پیش تر اعلام نموده بود که به محض ورود بایدن به کاخ سفید در ژانویه 2021 میلادی، ترامپ تمامی امتیازات ویژه خود به عنوان یک چهره سیاسی را از دست می دهد و محدودیت هایی که برای حساب سایر کاربران وجود دارد، بر حساب کاربری او نیز اعمال خواهد شد.

منبع: فرارو

به "ترامپ بالاخره قبول کرد بایدن پیروز شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ بالاخره قبول کرد بایدن پیروز شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید