شرح علیرضا بیرانوند درباره گل به خودی عجیب پرسپولیس

به گزارش ایران کلام، تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته سوم لیگ برابر فوتبال ایران در استادیوم آزادی برابر ذوب آهن یک بر یک متوقف شد. این درحالی است که تک گل ذوب آهن در این ملاقات روی اشتباه پرسپولیسی ها و با ضربه سروش رفیعی به ثمر رسید.

شرح علیرضا بیرانوند درباره گل به خودی عجیب پرسپولیس

در دقیقه 24، بعد از اعلام اوت به سود پرسپولیس، علی نعمتی اوت را پرتاب می نماید و توپ به سروش رفیعی می رسد و هافبک پرسپولیس هم به خیال اینکه بیرانوند درون دروازه است، پاس بلندی را به سمت دروازه خودی ارسال می نماید، اما بیرانوند حوالی نقطه کرنر حضور داشت و هرچه کوشش کرد نتوانست به توپ ارسالی سروش رفیعی به سمت چارچوب دروازه برسد تا ذوب آهن یک بر صفر پیش بیفتند. اما به راستی روی این صحنه بیرانوند چرا به سمت نقطه کرنر رفته بود؟

بیرانوند کجا بود؟

دروازه بان پرسپولیس درباره این موضوع می گوید: این تاکتیک همیشگی ما است. هر وقت توپ نزدیک محوطه جریمه ما به سود ما به اوت می رود، من به بازیکن پرتاب کننده اوت نزدیک می شوم تا با دریافت توپ از او، از انتهای زمین بازی سازی کنم. روی این صحنه هم به سمت علی نعمتی رفتم، اما او اصلا مرا ندید و توپ را به سمت سروش رفیعی پرتاب کرد. رفیعی هم اصلا متوجه نشد که من درون دروازه نیستم.

پرسپولیس بعد از این گل توانست به لطف ضربه سر گولسیانی به گل تساوی برسد و یا یک امتیاز هفته سوم را به سرانجام ببرد.

منبع: فرارو

به "شرح علیرضا بیرانوند درباره گل به خودی عجیب پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح علیرضا بیرانوند درباره گل به خودی عجیب پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید