تیم رصد پرداخت تسهیلات کرونا در اردبیل تشکیل می گردد

به گزارش ایران کلام، استاندار اردبیل از تشکیل تیم رصد برای آنالیز فرایند و تسریع در پرداخت تسهیلات کرونا به متقاضیان در استان اردبیل اطلاع داد.

تیم رصد پرداخت تسهیلات کرونا در اردبیل تشکیل می گردد

به گزارش خبرنگار از ، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جلسه کار گروه تخصصی اشتغال استان که با موضوع آنالیز فرایند پرداخت تسهیلات کرونا توسط بانک ها تشکیل شده بود، گفت: این تیم با مشارکت نماینده بانک، استانداری، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاه معرفی نماینده متقاضی تشکیل و فرایند پرداخت را آنالیز می نمایند.

او اعلام کرد: تیم رصد به صورت مستمر با ارباب رجوع ارتباط داشته و هدایت های لازم را در راستای پیگیری تشکیل پفراینده و دریافت تسهیلات کرونا انجام می دهند.

استاندار اردبیل اظهار کرد: تیم رصد مولفه های سرعت بخشی به فرایند پرداخت تسهیلات را شناسایی و اعمال می نمایند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل نیز در این جلسه از ثبت نام 11 هزار و 133 طرح در استان اردبیل برای دریافت تسهیلات کرونا اطلاع داد.

قاسم رحیمی اضافه نمود: میزان تسهیلات پرداختی برای این متقاضیان حدود 140 میلیارد می گردد که تا به امروز 50 میلیارد آن توسط بانک های عامل پرداخت شده است.

او اعلام کرد: بانک رفاه بیشترین میزان از سهمیه خود را پرداخت نموده و بانک ملی، تجارت، ملت و سپاه در ردیف های بعدی پرداخت قرار دارند.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تیم رصد پرداخت تسهیلات کرونا در اردبیل تشکیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم رصد پرداخت تسهیلات کرونا در اردبیل تشکیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید