حضور افق قم در لیگ برتر والیبال منتفی شد

به گزارش ایران کلام، محمد مهدی حلوایی رئیس هیئت والیبال استان قم در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به اعلام تیم های حاضر در لیگ برتر والیبال توسط فدراسیون گفت: با وجود اینکه افق قم ظرفیت فنی حضور در لیگ برتر را دارد اما به دلیل مشکل اقتصادی حضور افق قم در لیگ سال جاری منتفی است.

حضور افق قم در لیگ برتر والیبال منتفی شد

وی در ادامه تاکید نمود: افق قم از نظر اقتصادی برای حضور در لیگ برتر با چالش هایی رو به رو است که احتیاج به حامی اقتصادی بسیار قوی دارد.

حلوایی اضافه نمود: با توجه به شرایط تیم افق و نبود حامی اقتصادی و اینکه زمان اعلام آمادگی برای شرکت در لیگ برتر به خاتمه رسیده، حضور نماینده استان قم در این رقابت ها منتفی است.

به این ترتیب و با معرفی تیم های حاضر از سوی فدراسیون، باید دوباره منتظر حضور افق قم در لیگ دسته اول کشور باشیم. تیمی که در فصل گذشته با نتایجی درخشان، اهالی والیبال قم را برای حضور در لیگ برتر امیدوار کرد.

لازم به ذکر است در لیگ برتر سال جاری والیبال حضور تیم های شهرداری ارومیه، لبنیات هراز آمل، فولاد سیرجان ایرانیان، شهرداری گنبد، فولاد مبارکه سپاهان، هورسان رامسر، آذر باتری ارومیه، شهداب یزد، خاتم اردکان، شهرداری ورامین، پیکان و سایپا در لیگ برتر سال 99 قطعی است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حضور افق قم در لیگ برتر والیبال منتفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور افق قم در لیگ برتر والیبال منتفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید