زورگویی بحرین و عربستان در روز روشن خبرنگاران

به گزارش ایران کلام، معاون محترم وزارت ورزش جوانان گفته حالاکه ما به عربستان می رویم تا مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کنیم آنها هم باید برای مسابقات ورزشی به ایران بیایند!

زورگویی بحرین و عربستان در روز روشن خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی ایران کلام، ادبیات آقای علی نژاد کاملا نشان می دهد که برای سفر تیم های ایرانی به عربستان نرم شده و حداقل این که می خواهد بگوید این مسئله خیلی به ما ربطی ندارد اما واقعیت ماجرا این است که تیم های عربستانی هرگز پا به ایران نخواهند گذاشت. اگر این طور بود شک نکنید کنفدراسیون فوتبال آسیا حداقل ایران را به عنوان میزبان یکی از گروه های لیگ قهرمانان آسیا که تیم عربستانی هم در آن حضور دارد، اعلام می کرد اما همه دیدند که این اتفاق رخ نداد و در آن سو عربستان میزبان سه گروه از مسابقات شد آن هم در حالی که بده بستان های عربستان با بحرین و رئیس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا اظهر من الشمس است.

معاون وزارت ورزش مثل همه ما باید بپذیرد که هیچ نفوذی در کنفدراسیون فوتبال آسیا و البته سایر مجامع بین المللی نداریم وگرنه حداقل از میزبانی عربستان در سه گروه لیگ قهرمانان آسیا جلوگیری می کردیم ما نه تنها خودمان میزبان هیچ مسابقاتی نمی شویم بلکه حالا باید تماشاگر میزبان شدن عربستان و بحرین در مهمترین مسابقات آسیایی باشیم.

تیم ملی ایران بازی رفت خود را با بحرین در منامه انجام داده و با حضور شیخ سلمان بحرینی در راس کنفدراسیون فوتبال آسیا حالا باید بازی برگشت هم در همین کشور انجام بدهد. زور گویی از این واضح تر و زد و بند از این غلیظ تر واقعا امکان ندارد که اگر داشت باز هم عربستانی ها و بحرینی ها انجام می دادند.

فرهاد اشراقی

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "زورگویی بحرین و عربستان در روز روشن خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زورگویی بحرین و عربستان در روز روشن خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید