فهرست هتل های گرگان به همراه قیمت را اینجا ببینید

به گزارش ایران کلام، گرگان، شهرهای هتل های باصفاست. آنطور که پنجره اتاقتان رو به جنگل های سبز این منطقه باز می گردد. بیشتر هتل های گرگان 4 ستاره اند و در منطقه خوش و آب و هوایی قرار دارند. قیمت آنها هم از شبی 106 هزار تومان تا 721 هزار تومان متغیر است. ما در اینجا فهرست هتل های گرگان به همراه قیمت را نوشته ایم تا با دید بازتری دست به انتخاب بزنید.

فهرست هتل های گرگان به همراه قیمت را اینجا ببینید

هتل قصر بوتانیک، 5 ستاره

اگر در سفر به گرگان به اصطلاح بخواهید آب توی دلتان تکان نخورد، پیشنهاد بسیاری هتل قصر بوتانیک است. هتل قصر بوتانیک 5 ستاره دارد و در جاده ساری به گرگان واقع شده. در باغی 4 هکتاری. بنای هتل در 7 طبقه شامل اتاق های یک نفره و دونفره و سوئیت دولوکس است که بیشترشان چشم اندازی رو به باغ دارند. این هتل دارای دو رستوران ایرانی و ایتالیایی هم هست.

امکانات هتل: استخر و سالن ورزشی، جکوزی، سونای خشک و بخار و آرایشگاه، جاده ای برای پیاده روی و اسکیت و دوچرخه سواری، سالن بازی برای جوانان و بچه ها، دو زمین تنیس و والیبال و بسکتبال، بوتیک و فروشگاه صنایع دستی و موسیقی زنده.

جاذبه های نزدیک هتل: جنگل ناهارخوران و النگدره در 36 دقیقه ای هتل بوتانیک واقع شده است و هتل با خود گرگان، 9 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

قیمت: قیمت اتاق یک تخته این هتل 340 هزار تومان و سوئیت دولکس آن 721 هزار تومان است.

هتل آذین گرگان، 4 ستاره

هتل آذین در ابتدای شهر گرگان واقع شده. و به علت موقعیتش، از شمال به دشت زیبای ترکمن، از جنوب به کوه ها و جنگل سرسبز گلستان، از غرب به دشت ترکمن و جاده تهران-گرگان و از شرق به شهر گرگان مشرف است. این هتل که در سال 1380 آغاز به کار نموده و چندین بار مورد بازسازی قرار گرفته دارای دو فاز و شامل اتاق های یک و دو تخته و سوئیت های دوبلکس، رویال و مخصوص است. پنجره بعضی از اتاق های این هتل رو به دشت ترکمن باز می شوند.

امکانات هتل: رستوران، آسانسور، فروشگاه، سالن های مختلف، استخر، پارکینگ و چایخانه سنتی

جاذبه های نزدیک هتل: جنگل ناهارخوران در 23 دقیقه ای و پارک جنگلی النگدره 30 دقیقه با هتل آذین فاصله دارند.

قیمت: قیمت اتاق یک تخته این هتل 214 هزار تومان و سوئیت دو خوابه رویال آن 439 هزار تومان است.

هتل شهاب، 4 ستاره

خیلی ها همین که به گرگان می رسند، به جنگل ناهارخوران که جزو معروف ترین جاهای دیدنی گرگان است، می فرایند. هتل شهاب هم در جاده ای که به این جنگل می رسد، واقع شده است. این هتل دارای اتاق های دو و سه نفره و سوئیت های دو نفره و رویال است که همه شان رو به جنگل ناهارخورانند. از ضعف های این هتل که کاربران به آن اشاره نموده اند، امکانات نسبتا کم آن است.

امکانات هتل: رستوران و کافی شاپ، استخر، سونای خشک و بخار و جکوزی، اینترنت در اتاق، برگزاری تورهای گردشگری، تالار برای برگزاری جشن های مختلف

جاذبه های نزدیک هتل: غیر از جنگل ناهارخوران که 4 دقیقه پیاده با هتل فاصله دارد، شهر گرگان در 9 دقیقه ای هتل شهاب واقع شده.

قیمت: قیمت اتاق دو تخته دابل هتل شهاب 273 هزار تومان و سوئیت رویال دو خوابه آن 484 هزار تومان است.

هتل جهانگردی ناهارخوران، 3 ستاره

هتل جهانگردی ناهارخوران در دل جنگل های ناهارخوران واقع شده و یکی از باسابقه ترین هتل های منطقه است. سال 1360 افتتاح شده و در سال 1389 به طور کامل مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل جهانگردی ناهارخوران دارای 31 اتاق دو تخته، 22 کلبه دو تخته، 10 سوئیت سه تخته، و چهار سوئیت رویال چهار تخته، و دو رستوران است و آلاچیق هایی در فضای باز هم دارد.

امکانات هتل: اینترنت، پارکینگ، کافی شاپ و خشکشویی، مرکز خرید، فضای سبز و چایخانه سنتی

جاذبه های نزدیک هتل: جنگل ناهارخوران و النگدره در 5 دقیقه ای هتل و کاخ اختصاصی یا موزه سلطنتی 10 دقیقه با هتل جهانگردی ناهارخوران فاصله دارند.

قیمت: قیمت اتاق دو تخته دابل این هتل 203 هزار تومان و سوئیت دو خوابه آن 406 هزار تومان است.

هتل عجم، 3 ستاره

کامل کننده فهرست هتل های گرگان، هتل عجم است. هتل عجم در آزادشهر قرار گرفته، شهرستانی که با گرگان 76 کیلومتر فاصله دارد. هتل عجم یکی از هتل های 3 ستاره آزادشهر محسوب می گردد. این هتل در سال 1389 افتتاح شده و در 6 طبقه، 63 واحد اقامتی دارد. از ضعف های هتل که کاربران به آن اشاره نموده اند موقعیت مکانی آن است.

امکانات هتل: اینترنت رایگان، پارکینگ روباز، رستوران، فضای سبز، کافی شاپ و سالن کنفرانس

جاذبه های نزدیک هتل: جنگل کبودوال در 38 دقیقه ای هتل و آبشار شیرآباد خان ببین در 31 دقیقه ای آن قرار دارند و دیوار تاریخی گرگان 40 دقیقه با ماشین از هتل فاصله دارد.

قیمت: قیمت اتاق یک تخته در این هتل 106 هزار تومان و سوئیت دو خوابه آن 305 هزار تومان است.

منبع: اسنپ تریپ

به "فهرست هتل های گرگان به همراه قیمت را اینجا ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست هتل های گرگان به همراه قیمت را اینجا ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید