بهترین جاذبه های گردشگری انگلیس ، بخش دوم

به گزارش ایران کلام، کشور انگلیس، دارای مقاصد جهانگردی مختلفی است که برای هر جهانگرد و مسافری جالب به نظر می رسند. انگلیس که بخشی از بریتانیا به شمار می رود، کشوری کوچک و تاثیرگذار در طی تاریخ بوده است.

بهترین جاذبه های گردشگری انگلیس ، بخش دوم

در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین جاذبه های توریستی انگلیس را به شما معرفی کنیم.

6- قلعه وینزر

Windsor Castle

کشور انگلیس، کشوری است که سنت های قدیمی بسیار زیادی دارد. این کشور دارای تاریخ، تجمل و شکوه است. البته، یکی از بهترین جاذبه های این کشور برای توریستان و مسافران حول خانواده سلطنتی است. خانواده سلطنتی، نقشی مهم در طی قرن ها در این کشور داشته است. اگر قصد دارید تا تنها از یک جاذبه توریستی سلطنتی دیدن کنید، حتما از قلعه وینزر بازدید نمایید. این قلعه در فاصله چهل دقیقه ای از مرکز شهر لندن قرار گرفته است. قلعه وینزر، یکی از مشهورترین اقامتگاه های رسمی خانواده سلطنتی به شمار می رود. زمانی که ملکه در این قلعه حضور ندارد، تورهای توریستی مختلفی در آن برگزار می گردد. قدمت این قلعه تا قرن یازدهم میلادی باز می گردد که ویلیام فاتح در این مکان، قلعه ای بنا نموده بود. از جمله نقاط برجسته این قلعه می توان به گالری ملکه، آپارتمان ها و کلیسای درون آن اشاره نمود.

7- باغ وحش چستر

Chester Zoo

این باغ وحش در آپتون در حدود یک مایلی از مرکز شهر چستر قرار گرفته است. این باغ وحش، پر بازدیدترین جاذبه توریستی کشور انگلیس در خارج از شهر لندن به شمار می رود. این باغ وحش از جمله بهترین جاذبه های توریستی برای خانواده ها محسوب می گردد. بیش از یازده هزار حیوان در این باغ وحش صد و بیست و پنج هکتاری زندگی می نمایند. این یازده هزار حیوان از چهار صد گونه مختلف هستند. علاوه بر حیوانات، این باغ وحش دارای باغ های بسیار زیبایی است که هر توریست و مسافری را به وجد خواهد آورد. شما می توانید این باغ وحش بزرگ را از داخل مونوریل دیدن کنید و به نقاط دیگر به راحتی بروید. زمانی که در شهر چستر هستید، می توانید در درون دیوارهای قدیمی آن قدم بزنید. این دیوارها از جمله محافظت شده ترین دیوارها در بریتانیا به شمار می رود. یکی دیگر از جاذبه های متمایز شهر چستر، مسیری از سنگ ها و ساختمان های نیمه چوبی از قرن چهاردهم میلادی است.

8- پارک ملی منطقه دریاچه

Lake District National Park

پارک ملی منطقه دریاچه، مساحتی حدود نهصد مایل مربع را پوشش می دهد. این پارک از جمله جاذبه های توریستی کشور انگلیس به شمار می رود که هر توریست و مسافری باید از آن دید کند. حدود دوازده تا از بزرگترین دریاچه های کشور انگلیس در درون این پارک قرار گرفته اند. این منطقه، دارای چشم اندازها و مکان های بسیار دیدنیی است. کوهستان اسکافل پایک با ارتفاع 3210 پا، بلندترین کوهستان در انگلیس محسوب می گردد که در درون این پارک قرار گرفته است. حتما از روستاها و شهرهای کوچکی که در این منطقه دوست داشتنی وجود دارند همانند شهر گریزمیر، بازدید کنید.

9- کلیسای کانتربری

Canterbury Cathedral

کلیسای کانتربری در مرکز شهر تاریخی کانتربری قرار گرفته است و به عنوان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. این کلیسا محل زندگی اسقف اعظم کاتنبری به شمار می رود. همه چیز از آنجا شروع شد که سنت آگوستین کافران آنگلوساکسون ساکن در اینجا را در سال 597 میلادی، به مسیحیت در آورد و به اولین اسقف اعظم تبدیل شد. تورهای مختلفی در این کلیسای جامع برگزار می شوند که تجربه بسیار خاطره انگیزی برای توریستان و مسافران به ارمغان خواهد آورد. البته، جاذبه های توریستی بیشتر در این شهر تاریخی و قرون وسطایی وجود دارد. شهر کانتری، مقصد توریستی فرهنگی و تفریح محبوبی محسوب می گردد و کافه ها، گالری ها و فروشگاه های زیادی در این شهر وجود دارند. از جمله بهترین جاذبه های توریستی شهر کانتربری می توان به شهر قدیمی، ویرانه های صومعه سنت آگوستین و خانه قرون وسطایی بینی اشاره نمود.

10- شهر لیورپول

Liverpool & The Beatles

شهر لیورپول در شمال شرقی کشور انگلیس قرار گرفته است. با قطار به مدت دو ساعت می توان از لندن به لیورپول سفر کرد. از جمله جاذبه های توریستی این شهر می توان به بیتلز استوری اشاره نمود. این مکان در منطقه آلبرت داک قرار گرفته است و موزه سرگرم نماینده ای است که حقایق و نکته های جالب توجهی را برای هواداران موسیقی و این گروه ارائه می نماید. از جمله دیگر جاذبه های توریستی در شهر لیورپول می توان به کاورن کلاب اشاره نمود. از جمله دیگر منطقه ها توریستی در شهر لیورپول، خانه های قبلی پاول مک کارتنی و جان لنون است. توریستان و مسافران بعلاوه می توانند در مغازه بیتلز خرید نمایند که در فاصله اندکی از کاورن کلاب واقع شده است.

منبع: فوت و فن / planetware.com

به "بهترین جاذبه های گردشگری انگلیس ، بخش دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین جاذبه های گردشگری انگلیس ، بخش دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید