محمد بنا: منتی بر سر کشتی ندارم چون مزد کارم را گرفته ام

به گزارش ایران کلام، محمد بنا صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان جدید فدراسیون کشتی و تجلیل از او و منصور برزگر در جمع خبرنگاران گفت: در ابتدا باید میلاد حضرت زینب (س) را تبریک بگویم. ما حدود یکسال است که درگیر کرونا هستیم و پرستاران و پرسنل زحمتکش بیمارستان ها برای سلامت مردم عزیزمان زحمت می کشند که جای تقدیر دارد.

محمد بنا: منتی بر سر کشتی ندارم چون مزد کارم را گرفته ام

بنا ادامه داد: طی این سال ها برای بچه ها خیلی از آینده قشنگ و پیروزی حرف زدم، اما حرف زدن مقابل بزرگان کشتی برایم سخت است. 15 یا 16 سال در کشتی فرنگی به عنوان مربی بوده ام و برای کشتی که عشقم بوده وقت گذاشتم. هیچ منتی سر کشتی ندارم، چون در تمام این سال ها مزد گرفتم و وقتی مزد می گیریم نباید منت بگذاریم.

وی اعلام نمود: من دنبال تجلیل نیستم، اما این مراسم خیلی برای من ارزشمند است و باعث محبت بیشتر می گردد. در این سال ها تنها کاری انجام ندادم و خیلی ها زحمت کشیدند تا در کشتی آزاد و فرنگی به این صندلی برسیم و من مقابل شما بایستم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در خاتمه گفت: از علیرضا دبیر خیلی ممنونم که در این چند ماه کارهای بزرگی انجام شد. امیدوارم همینطور هر چه زودتر کرونا را شکست بدهیم تا دوباره شاهد جنب و جوش در خانه کشتی باشیم و در المپیک نیز کشتی ایران افتخارآفرین گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "محمد بنا: منتی بر سر کشتی ندارم چون مزد کارم را گرفته ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد بنا: منتی بر سر کشتی ندارم چون مزد کارم را گرفته ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید