هالند و نایکی به توافق رسیدند

به گزارش ایران کلام، ارلینگ هالند انتها تصمیم گرفت بار دیگر با برند نایکی به عنوان اسپانسر ادامه دهد و از این پس، رقم 23 میلیون یورو در سال دریافت خواهد نمود.

هالند و نایکی به توافق رسیدند

به گزارش گروه ورزشی ایران کلام،ارلینگ هالند طبق ادعای سایت اتلتیک، در آستانه بستن قراردادی به ارزش 23 میلیون یورو در سال با شرکت نایکی به عنوان اسپانسر است. پس از اینکه در 31 دسامبر قرارداد قبلی او به اتمام رسید و حاضر نشد آن را تمدید کند، برند های بزرگ در یک نبرد سه جانبه برای جذب او وارد یک جدال بزرگ شدند.

از یک طرف نایکی در کوشش برای متقاعد کردن هالند برای تمدید بود و از طرف دیگر آدیداس و پوما کوششی مضاعف برای بستن قرارداد با ستاره نروژی داشتند و او حتی یک بازی با کفش آدیداس نیز انجام داد. با این حال، پس از دو ماه مذاکره، به نظر می رسد هالند تصمیم گرفته با نایکی ادامه دهد و در ازای قرارداد نو، مبلغ هنگفتی هم دریافت خواهد نمود که او را در کنار امباپه به مهمترین و پردرآمدترین چهره فوتبالی نایکی بدل خواهد نمود.

آدیداس لیونل مسی را به عنوان یک پرچمدار بزرگ و پوما نیز نیمار را به عنوان ستاره اصلی در اختیار دارد. در این شرایط مبارزه برای جذب هالند به یک رقابت بزرگ بین سه برند بزرگ ورزشی تبدیل شده بود. اتلتیک نوشته است که پوما شکست را پذیرفته و با جک گریلیش، هم تیمی انگلیسی هالند، قرارداد بسته است. در هفته های اخیر رقابت اصلی در واقع بین نایکی و آدیداس بود، ولی پایان هالند تصمیم گرفته با برند آمریکایی ادامه دهد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "هالند و نایکی به توافق رسیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هالند و نایکی به توافق رسیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید