چهره نو کراس اوور فولکس واگن T، Roc لو رفت

به گزارش ایران کلام، دو سال پیش بود که نسخه نو فولکس واگن تی-راک (T-Roc) در نمایشگاه ژنو رونمایی شد، اما ظاهرا اکنون این خودروی کراس اوور قرار است با طراحی دوباره راهی بازار گردد.

چهره نو کراس اوور فولکس واگن T، Roc لو رفت

پیش از این چهره نسخه استاندارد و نسخه R-Line خودروی تی راک دیده شده اما اکنون عکس های لو رفته از نسخه T-Roc R ظاهر تازهی از این خودرو را نشان می دهند.

شاخص ترین ویژگی که در عکس های جاسوسی دیده می گردد، نشان R در عقب خودرو است که فولکس واگن حتی برای آزمایش های خیابانی که در حومه شهر وولفسبورگ و نزدیکی دفتر مرکزی فولکس واگن انجم شده، آن را پنهان نکرده است.

در نمونه اولیه فیس لیفت T-Roc R ابتدا بازطراحی جلوپنجره به چشم می آید، در حالی که لبه های افقی جلو مدل قبلی اکنون با مدل یکپارچه یک شبکه بازسازی شده، جایگزین شده است. چراغ های جلو هم حالا باریک تر به نظر می رسند که نشان از فیس لیفت کامل این مدل دارد.

اگرچه باید اشاره نمود که فولکس واگن برای آزمایش خیابانی این کراس اوور اندکی پنهان کاری در بخش سپر به کار برده که بیان می نماید تغییری در این بخش داده نشده است. از سویی هیچ تغییری در بخش کناری خودرو دیده نمی گردد اگرچه به نظر می رسد که این نمونه تازه از رینگ هایی با پره های Y-شکل به جای پره های V-شکل استفاده می نماید.

در عقب خودرو هم تنها تغییر محسوسی که دیده می گردد گرافیک بازسازی شده چراغ های عقب است و نشان R هم قرار داده شده که در همان سال که دو سال پیش برای نخستین بار نمایش داده شد، در بخش عقب جابه جا شده است.

مانند دیگر اعضای خانواده T-Roc انتظار هیچ تغییری در مشخصات فنی T-Roc R نیست. بعلاوه با وجود آنکه این نسخه فیس لیفت از کراس اوور T-Roc R احتمالا سال آینده عرضه خواهد شد اما انتظار می رود که نسل بعدی خودرو در کنار نسل تازه گلف، تیگوان و پاسات معرفی گردد. خودروهایی که با وجود سیاست فولکس واگن برای حذف موتورهای درون سوز، همچنان هسته اصلی بنزینی خود را حفظ خواهند کرد.

عکس ها: نسخه فیس لیفت کراس اوور فولکس واگن تی-راک

Credit: Motor1

منبع: Motor1

منبع: دیجیکالا مگ

به "چهره نو کراس اوور فولکس واگن T، Roc لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهره نو کراس اوور فولکس واگن T، Roc لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید