بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

اسکلت 2700ساله راز فروپاشی شهر باستانی را برملا می نماید

باستان شناسان در ترکیه پیروز به کشف اسکلت یکی از افراد طبقات بالای جامعه (نجیب زاده) شدند که احتمالاً 2700 سال پیش در جریان زلزله ای که در این منطقه آمده، با مرگ نابهنگام روبرو شده است.

24 شهریور 1402

8 مقصد اروپایی برای سفر در زمستان

فصل زمستان در هر شهری رنگ و بوی خود را دارد. اما مهم این است که برخلاف بسیاری دیگر از مردم تصمیم بگیریم تا مسافرت در زمستان را تجربه کنیم. از چشم اندازهای خیره کننده برفی گرفته تا بازارهای پر هیاهوی کریسمسی چیزهایی هستند که در زمستان می توانید از آنها...

13 مرداد 1401

مسجد میغان یکی از جاذبه های دیدنی استان خراسان جنوبی به شمار می رود

مستر بلیط/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، مسجد میغان یکی از جاذبه های دیدنی استان خراسان جنوبی به شمار می رود.

2 مرداد 1401

بازسازی و ساماندهی دو اثر ثبت ملی در پاکدشت آغاز شد

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، بازسازی و ساماندهی دو اثر ثبت ملی در پاکدشت آغاز شد.

1 مرداد 1401

بازسازی فاینال فانتزی 7 روی استیم عرضه شد

شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) بیان کرد که نسخه کامپیوتر بازی فاینال فانتزی 7 ریمیک اینترگرید (Final Fantasy VII Remake Intergrade) را در فروشگاه استیم می گردد. نکته جالب اینجاست که نسخه استیم، از کنسول استیم دک (Steam Deck) نیز پشتیبانی خواهد نمود.

29 تیر 1401

20 تا از بهترین گل و گیاهان آپارتمانی تصفیه کننده هوای آلوده خانه و محل کار

خرید و انتخاب گل و گیاه آپارتمانی ضد آلودگی و تصفیه کننده هوا از جمله مواردی است که به خصوص در شهرهای بزرگ اهمیت زیادی دارد. اما کدام گل آپارتمانی برای تصفیه و دفع آلودگی هوا مناسب است؟ آیا چیزی در مورد گیاهان اکسیژن ساز آپارتمانی می دانید؟ در این مقاله...

19 تیر 1401

میزبانی شایسته خراسان رضوی از زائران نوروزی

نایب رئیس جامعه حرفه ای #هتلداران ایران گفت: خراسان رضوی سال جاری از مسافران و زائران میزبانی شایسته ای به عمل آورده و خدمت رسانی مطلوبی از آن ها داشته است.

23 خرداد 1401

هر آنچه که درباره امارات نمی دانید!

در این مقاله قرار است درباره #امارات بیشتر شرح داده گردد و از جنبه های مهم با این کشور مدرن ساحلی آشنا شوید.

9 خرداد 1401

راهنمای سفر به آرژانتین

آرژانتین کشوری تاریخی با فرهنگی غنی است که سالانه گردشگران زیادی از سراسر جهان به آن سفر می نمایند. شهر های زیبا، موزه ها، جاذبه های طبیعی و تفریحی گوناگون سبب شده این کشور میان گردشگران بسیار محبوب گردد. با خبرنگاران همراه شوید تا با داشتن اطلاعاتی...

2 خرداد 1401

بازنشر معمای توسعه، دو ماه پس از چاپ اول کتاب

به گزارش خبرنگاران(ایبنا)، انتشارات کتاب نیستان چاپ دوم کتاب معمای توسعه تجربه ماهاتیر و مالزی نوشته علی اشرف افخمی را با گذشت دو ماه از چاپ اول آن به بازار نشر عرضه کرد.

13 اسفند 1400

ابلاغ ثبت ملی 10 روستای منطقه هورامان کردستان

ثبت بافت 10 روستای منطقه هورامان کردستان در لیست آثار تاریخی به وسیله معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به استاندار کردستان ابلاغ شد.

30 بهمن 1400

بیضایی: جای تدوین و اجرای قوانین مالیات در بودجه نیست ، مالیات مسکن روی کلیت دارایی ها کارکرد دارد

کارشناس مسکن گفت: اگر دولت در پی فعال سازی مالیات حوزه مسکن است بهتر است دارایی ها را مشمول مالیات کند و برای دارایی ها بسته های خاص مالیاتی ارائه کند.

18 بهمن 1400

فهرست هتل های گرگان به همراه قیمت را اینجا ببینید

گرگان، شهرهای هتل های باصفاست. آنطور که پنجره اتاقتان رو به جنگل های سبز این منطقه باز می گردد. بیشتر هتل های گرگان 4 ستاره اند و در منطقه خوش و آب و هوایی قرار دارند. قیمت آنها هم از شبی 106 هزار تومان تا 721 هزار تومان متغیر است. ما در اینجا فهرست هتل های گرگان...

12 بهمن 1400

خانه نیما یوشیج به زودی افتتاح می گردد

خانه شاعر پرآوازه معاصر نیما یوشیج با اقدامات لازم در تملک، بازسازی فضای داخلی و محوطه آن به زودی افتتاح و در آن به روی شهروندان گگردده می گردد.

8 آذر 1400

بازسازی، بازسازی و نگهداری 255 کیلومتر از راه های عشایری

رئیس اداره امور عشایر شهرستان اهر از بازسازی، بازسازی و نگهداری 255 کیلومتر از راه های عشایری شهرستان های اهر، هریس و هوراند اطلاع داد.

15 آبان 1400

ایده هایی مجذوب کننده برای تزئین دکوراسیون بالکن

اگر شما هم می خواهید بالکن خانه خود را تزئین کنید این گزارش کوتاه را از دست ندهید.

5 آبان 1400

10 سریال کمدی که ارزش دارند دوباره آن ها را دیدن کنید

همواره سریال های تازه و هیجان انگیزی در حال نمایش هستند اما گاهی اوقات هواداران می خواهند چیزی را که قبلا دیده اند دوباره مرور نمایند. این امر بیشتر درباره مجموعه های کمدی صادق است، چرا که بعضی از این مجموعه های واقعا خوب، آن قدر خنده دار هستند که بینندگان...

7 مهر 1400

چهره نو کراس اوور فولکس واگن T، Roc لو رفت

دو سال پیش بود که نسخه نو فولکس واگن تی-راک (T-Roc) در نمایشگاه ژنو رونمایی شد، اما ظاهرا اکنون این خودروی کراس اوور قرار است با طراحی دوباره راهی بازار گردد.

23 شهریور 1400

عدم امکان نمایش بسیاری از آثار مخزن موزه رضا عباسی به دلیل نبود ویترین مناسب

ایلنا/ براساس آخرین اخبار واصله، عدم امکان نمایش بسیاری از آثار مخزن موزه رضا عباسی به دلیل نبود ویترین مناسب صورت گرفت.

18 مرداد 1400

موافقت دولت با افزایش دوره امهال تسهیلات زلزله زدگان کرمانشاه

تهران (پانا) - در جلسه امروز هیئت دولت که به ریاست حسن روحانی، رئیس جمهوری برگزار گشت، افزایش دوره امهال اصل تسهیلات اخذ شده قبل از زلزله 28 آبان 1396 خسارت دیدگان ناشی از زلزله استان کرمانشاه به مبلغ 24 هزار و 420 میلیارد ریال با بار مالی تا سقف 400 هزار و 840 میلیارد...

14 تیر 1400
تعداد: (28)