آنر 9 ایکس لایت؛ ورای باورهای شما

به گزارش ایران کلام، توجه مردم به گوشی های مالی با امکانات بالا باعث شده تا شرکت های موبایل تمرکز ویژه ای به فراوری چنین محصولاتی داشته باشند. آنر 9 ایکس لایت هم از این قاعده مستثنی نیست.

آنر 9 ایکس لایت؛ ورای باورهای شما

آنر همیشه سعی نموده با فراوری محصولات متنوع و جذاب، نسل جوان را راضی نگه دارد. گوشی های مالی مدت هاست که هواداران خاص خود را پیدا نموده و با توجه به طیف گسترده امکاناتی که دارند، گزینه اصلی خرید بسیاری از کاربران به شمار می فرایند.

به همین دلیل یکی از محصولات هیجان انگیز و جذاب، آنر 9 ایکس لایت (HONOR 9X Lite) است. دو بردار عظیم تر این گوشی یعنی آنر 9 ایکس (HONOR 9X) و آنر 9 ایکس پرو (HONOR 9X Pro) سال گذشته بازار عرضه شدند. اما آنر 9 ایکس لایت بسیاری از ویژگی های ظاهری و سخت افزاری آنر 8 ایکس (HONOR 8X) را به ارث برده است.

این گوشی هوشمند از نمایشگری 6.5 اینچی از نوع IPS LCD با وضوح FHD+ بهره می برد و دارای نسبت تصویر 19.5 به 9 و نسبت نمایشگر به بدنه 84 درصد است. همچنین برخلاف دو برادر عظیم تر، دارای ناچ نمایشگر است.

4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی برای این گوشی در نظر گرفته شده که به لطف استفاده از کارت حافظه جانبی امکان افزایش فضای ذخیره سازی تا حجم 512 گیگابایت نیز وجود دارد.

آنر 9 ایکس لایت به نهمین نسخه اندروید و رابط کاربری Emui 9.1 مجهز شده که از کلیه سرویس های گوگل پشتیبانی می نماید.

در قاب پشتی گوشی، دوربین دوگانه 48 مگاپیکسلی و سنسور اثر انگشت جای داده شده است. دوربین 48 مگاپیکسلی، لنزی با گگرددگی f/1.8 دارد و با یک دوربین عمق سنج 2 مگاپیکسلی (f/2.4) همراهی می گردد. این دوربین دوگانه در کنار یک فلاش LED درون ماژول مستطیل شکلی قرار گرفته اند که ترند سال طراحی دوربین گوشی های هوشمند به شمار می رود. در ارتباط با دوربین خوشبختانه آنر بسیاری از ویژگی های جذاب و دوست داشتنی پرچم دارهای خود را به نرم افزار این دوربین نیز آورده است.

از جمله امکانات ارتباطی این گوشی، می توان به پشتیبانی هم زمان از دو سیم کارت، پشتیبانی از 4G VoLte دوگانه، وای فای 2.4GHz / 5GHz، بلوتوث 4.2، جی پی اس و GLONASS اشاره داشت.

آنر 9 ایکس لایت از یک باتری 3750 میلی آمپری بهره می برد و در رنگ های سبز زمردی و مشکی به بازار عرضه می گردد.

در نهایت به عنوان یک میان رده مالی، آنر ورای باورهای کاربران عمل نموده و طبق معمول یک محصول جذاب و دوست داشتنی به بازار عرضه نموده است. نظر شما در مورد این محصول تازه نفس چیست؟

منبع: فرارو

به "آنر 9 ایکس لایت؛ ورای باورهای شما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنر 9 ایکس لایت؛ ورای باورهای شما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید