ارائه تخفیف 40 میلیون ریالی خدمات آزمایشگاهی به اعضای هیات علمی تا خاتمه بهار

به گزارش ایران کلام، مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از ارائه تخفیف 40 میلیون ریالی خدمات آزمایشگاهی به اعضای هیات علمی تا سرانجام بهار اطلاع داد.

ارائه تخفیف 40 میلیون ریالی خدمات آزمایشگاهی به اعضای هیات علمی تا خاتمه بهار

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی ایران کلام به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رضا اسدی فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: شبکه آزمایشگاهی هر سال تخفیفات و خدمات ویژه ای را برای اعضای خود در نظر می گیرد این خدمات، اعضا را به افزایش کیفیت فعالیت های خود دلگرم می نماید. اعتبار 20 میلیون ریالی هم از روز معلم شروع شد و ثبت نام برای استفاده از این طرح تا انتها 22 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

وی اضافه کرد: بهار سال جاری با وجود بیماری کرونا و شرایط ویژه کشور، تخفیفات خود را به اعضا ارائه کردیم. مثلا ارائه تخفیفات 40 میلیون ریالی به اعضای هیات علمی دانشگاه ها یکی از این خدمات است. همچنین 20 میلیون ریال به دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری ارائه می گردد. در این طرح های تخفیفی برای اعضای جدید شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی هم 10 میلیون ریال در نظر گرفته ایم.

اسدی فرد گفت: شرکت های دانش بنیان هم در بهار سال جاری از تخفیفات 40 میلیون ریالی بهره خواهند برد.

همه اعضای هیات علمی سراسر کشور برای ثبت نام در این طرح تا انتها خردادماه فرصت دارند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "ارائه تخفیف 40 میلیون ریالی خدمات آزمایشگاهی به اعضای هیات علمی تا خاتمه بهار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه تخفیف 40 میلیون ریالی خدمات آزمایشگاهی به اعضای هیات علمی تا خاتمه بهار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید