اصول طراحی دکوراسیون داخلی

به گزارش ایران کلام، دوست دارید که خانه نوساز تان چه نوع دکوراسیونی داشته باشد؟ برای این کار باید در پی چیزی متفاوت و منحصر به فرد باشید. دنبال الهام گرفتن از موضوعی خاص می شد؟ با ما همراه شوید.

اصول طراحی دکوراسیون داخلی

به گزارش ایران کلام بنابر اعلام وبلاگ وندور فهرست ایران، این متن با موضوع دکوراسیون داخلی به شما کمک می کند تا دید بهتری در این زمینه پیدا کنید و بتوانید برای طراحی داخلی منزل یا محل کار خود بهتر تصمیم گیری کنید.

فهرست مطالب این پست وندور فهرست ایران

· دکوراسیون داخلی چیست؟

· تاریخچه ای مختصر از دکوراسیون داخلی

· سبک های مختلف دکوراسیون داخلی

ü سبک دکوراسیون داخلی با الهام از دریا

ü سبک دکوراسیون داخلی معاصر

ü سبک دکوراسیون داخلی سنتی

ü سبک مدرن دکوراسیون داخلی

ü سبک دکوراسیون صنعتی

ü سبک دکوراسیون داخلی مینیمال

ü سبک دکوراسیون داخلی مدیترانه ای

ü سبک دکوراسیون داخلی مدرن میانه قرن بیستم

ü سبک دکوراسیون داخلی گلچین

· طراحان داخلی را بهتر بشناسیم

· قیمت دکوراسیون داخلی

ارتباط با ما

تهران - میدان جمهوری، جنب مترو نواب، برج سهیل، طبقه هفتم، واحد 704

شماره تلفن :09122250617

شماره فکس :02166382173

ساعت پاسخ گویی :9 الی 17

ایمیل سازمانی :[email protected]

دکوراسیون داخلی چیست؟

دکوراسیون داخلی، عبارتست از نقشه کشی، ساخت و ساز و آراسته کردن فضای منزل، محل کار یا هر فضای بسته دیگری به دست طراحان و معماران متخصص در این حوزه. دکوراسیون داخلی بخشی از طراحی محیطی بوده که ارتباط نزدیکی با دانش معماری دارد. طراحان با کمک دانش فنی و مهارت های بسیار خود دست به خلق فضاهایی می زنند که این فضاها نیازهای ما را پیش بینی می­ کنند و احساسات ما را بر می انگیزند. از اوایل قرن بیستم دکوراسیون داخلی به طرز چشمگیری تغییر کرد و به نام یک حرفه ظهور کرد.

تاریخچه ای مختصر از دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی بیش از 100 سال قدمت دارد. در این صد سال آنچه که به نام هنر دکوراسیون شروع شد شکل و کاربرد خود را داشت. این هنر به سرعت رشد کرد و به یکی از تخصصی ترین حوزه های معماری در جهان امروز تبدیل شد به طوری که باید سال ها در این رشته تحصیل کرد و تجربه به دست آورد.

برای ادامه مطلب وارد بلاگ وندورفهرست ایران شوید

عبارت دکوراتور داخلی برای اولین بار در آمریکا و در اوایل دهه 1900 به کار برده شد. بیشتر دکوراتورهای آن زمان تحصیلات دانشگاهی در این زمینه نداشتند اما بهترین آنها سلیقه خوب، دید و درایت زیاد و استعداد طبیعی برای درک موضوعاتی مانند مقیاس و تناسب داشتند و به خوبی از عهده این مسایل بر می آمدند. السی د وُلف از اولین دکوراتورها داخلی بود که سبک­های زیادی را طراحی و معرفی کرد. او در سال 1913 اولین کتاب دکوراسیون داخلی را با نام خانه خوش سلیقه منتشر کرد.

عبارت طراح داخلی برای اولین بار در دهه 1930 و از طریق مجله ای به نام معماری و دکوراسیون داخلی مطرح شد. این مجله از سال 1943 تا 1952 چاپ نشد اما مجله دیگری به نام فضای داخلی اصرار داشت که به جای عبارت معماری دکوراسیون داخلی فقط از عبارت دکوراسیون داخلی استفاده کند. در این زمان مدارس دکوراسیون نه تنها کار طراحان، بلکه کار معماران و مهندسان را هم به رسمیت شناختند.

سبک های مختلف دکوراسیون داخلی ...

ادامه مقاله در بلاگ وندورفهرست ایران

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اصول طراحی دکوراسیون داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصول طراحی دکوراسیون داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید