آنالیز اپلیکیشن مودم من برای مدیریت مودم های ایرانسل

به گزارش ایران کلام، بعضی از خوانندگان عزیز درباره اپلیکیشن ایرانی مودم من سوال کردند و اینکه این برنامه مطمئن است و باید روی گوشی های تلفن همراه خود نصب نمایند یا خیر!

آنالیز اپلیکیشن مودم من برای مدیریت مودم های ایرانسل

من تا به امروز با این برنامه موبایل آشنا نشده بودم و جایی درباره اش نخواندم. پس از طرح سوال چند دوست و خواننده سایت شبکه چی، دنبال آن رفتم که البته اطلاعات زیادی هم دستگیرم نشد.

اپلیکیشن مودم من که اکنون در برای دانلود روی گوشی های اندرویدی عرضه شده است و نشان می دهد بیش از 2 هزار نفر آن را نصب کردند؛ یک برنامه مدیریت مودم های ایرانسل است.

البته، باید از همین ابتدا به شما بگوییم که فقط از مودم های LH92 و LH96 ایرانسل پشتیبانی می نماید و خبری از مودم های معروفی مانند TF-i60 H1 یا FD-M60 نیست.

ظاهرا این اپلیکیشن از سال 1396 آغاز به توسعه و کدنویسی شده است و پس از انتشار دو سه نسخه، دیگر به کار خود ادامه نداده ولی هنوز روی کافه بازار عرضه می گردد و دارای پرداخت های درون برنامه ای است.

بسیاری از افرادی که این اپلیکیشن را نصب کردند؛ شکایت دارند که روی اندروید 11 نصب نمی گردد یا دارای عدم سازگاری است که نشان می دهد توسعه دهنده برنامه، کار توسعه آن را رها نموده است. بماند که اصلا هم تعیین نیست توسعه دهنده این اپلیکیشن کیست و چه شرکت یا استارتاپ یا برنامه نویسی آن را فراوری نموده است.

این گمنامی و بی نامی و مجهول بودن توسعه دهنده، مقداری انسان را برای نصب و حتی تست ساده و اولیه برنامه نیز به شک می اندازد. به شخصه که هیچ وقت چنین برنامه هایی را نصب نمی کنم.

اما اپلیکیشن مودم من دارای چه ویژگی ها و ابزارهایی است؟ آن طور که تصاویر نشان می دهند؛ یک سری اطلاعات ساده درباره مودم ایرانسل به شما می دهد؛ مانند آدرس آی پی مودم، آدرس آی پی موبایل، شرایط آنتن های مودم، شرایط وای فای و نام شبکه وای فای و رمزعبور و مصرف حجم اینترنت و …

احتمالا می توانید مودم را با کدهای دستوری شارژ کنید یا اندازه مصرف بسته اینترنت را ببینید و محدودیت در مصرف حجم و ارسال هشدار تعریف کنید.

همه این کارها را اپلیکیشن ایرانسل من به نحو بسیار بهتر و کامل تری انجام می دهد. همین طور، اپلیکیشن های معروف دنیای وای فای و اینترنت این اطلاعات یا تنظیمات را به نحو بسیار بهتر و کامل تر و با رابط کاربری مجذوب کننده تری ارائه می دهند. مثلا، اپلیکیشن هواوی برای مودم های این شرکت واقعا کاربردی و مفید است یا اپلیکیشن به شما اجازه همه کاری در مدیریت وای فای را می دهد.

حالا اگر از مودم های معروف ایرانسل هم پشتیبانی می کرد و اجازه می داد بعضی تنظیمات آن ها را با گوشی موبایل و بدون احتیاج به پنل مدیریتی تحت وب انجام داد؛ باز می توانستیم بگوییم این برنامه ارزش نصب و احتمالا خرید اشتراک را دارد ولی فعلا فقط به دو مدل مودم قدیمی LH92 و LH96 محدود شده است.

در نهایت، نصب و استفاده از این اپلیکیشن را توصیه نمی کنم و برای مدیریت مودم و وای فای، ده ها اپ بسیار مجذوب کننده و کاربردی دیگر در فروشگاه های نرم افزاری اندروید و iOS یافت می گردد.

سعی می کنم در روزهای آینده، لیست کاملی از اپلیکیشن های معروف شرکت ها برای مدیریت مودم هایشان را معرفی کنم.

منبع: شبکه چی

به "آنالیز اپلیکیشن مودم من برای مدیریت مودم های ایرانسل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز اپلیکیشن مودم من برای مدیریت مودم های ایرانسل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید