تزریق بیش از 605 هزار دز واکسن کرونا در چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایران کلام، از شروع فرایند واکسیناسیون کرونا در چهارمحال و بختیاری، تا به امروز 605 هزار و 317 دز واکسن کرونا به گروه های هدف تزریق شده است.

تزریق بیش از 605 هزار دز واکسن کرونا در چهارمحال و بختیاری

به گزارش گروه استان های ایران کلام از شهرکرد، سید راشد جزایری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: جمعیت استان بیش از 997 هزار نفر است و 38 درصد این جمعیت به طور کامل واکسن کرونا را دریافت کردند.

او اضافه نمود: از شروع فرایند واکسیناسیون کرونا در چهارمحال و بختیاری، تا به امروز 605 هزار و 317 دز واکسن کرونا به گروه های هدف تزریق شده است.

بیشتر بخوانید

جزایری اضافه نمود: تا به امروز 61 درصد از جمعیت استان دز اول واکسن کرونا را دریافت نموده اند.

او گفت: 38 درصد از جمعیت استان به طور کامل واکسن کرونا را دریافت نموده اند و تا به امروز 384 هزار و 250 دز واکسن نوبت دوم در چهارمحال و بختیاری تزریق شده است.

جزایری با اشاره به فرایند واکسیناسیون کووید 19 دانش آموزان بالای 12 سال، توضیح داد: 78 درصد دانش آموزان دز اول واکسن را دریافت نموده اند.

او گفت: جمعیت دانش آموزان بالای 12 سال استان بیش از 773 هزار نفر است و50 درصد از این افراد به طور کامل علیه کرونا واکسینه شدند.

جزایری ادامه داد: بیش از 241 هزار دز واکسن نوبت دوم برای تکمیل چرخه واکسیناسیون کووید 19 در چهارمحال و بختیاری احتیاج است.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تزریق بیش از 605 هزار دز واکسن کرونا در چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تزریق بیش از 605 هزار دز واکسن کرونا در چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید