توضیحات سایپا برای مشتریانی که پیروز به واریز وجه نشدند ، مبالغ اضافی برگردانده می گردد

به گزارش ایران کلام، معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: با توجه به اختلالی که در سیستم فروش به وجود آمد، مشتریانی که پیروز به واریز وجه تعهدات موعد فروردین ماه نشدند، دعوتنامه نو برای آنها صادر خواهد شد.

توضیحات سایپا برای مشتریانی که پیروز به واریز وجه نشدند ، مبالغ اضافی برگردانده می گردد

به گزارش ایران کلام، حسین کاظمی طرقی با پوزش از مشتریانی که در زمان واریز وجه دعوتنامه صادر شده با موعد تحویل فروردین ماه امسال نتوانستند پرداخت خود را انجام دهند، اظهار کرد: از آنجا که سیستم فروش جهت واریز وجه یا محاسبه مبلغ دعوتنامه دچار اختلال شد، حداکثر تا تاریخ 6 اردیبهشت ماه برای آن دسته از مشتریانی که تا به امروز پیروز به واریز وجه نشدند، دعوتنامه نو صادر خواهد شد.

او افزود: وجوه مشتریانی که نسبت به واریز وجه اقدام کردند، در زمان فاکتور و تحویل خودرو، مبلغ نهایی محاسبه و در فاکتور خودرو درج خواهد شد و بعلاوه مابه التفاوت اضافی اخذ شده به مشتری مسترد می گردد.

لازم به ذکر است این موضوع مربوط به متقاضیان است که سال گذشته ثبت نام نموده و فروردین مهلت تحویل خودروی آن ها است.

به نظر می رسد جمله آخر صحبت های معاون بازاریابی و فروش سایپا مربوط به دستورالعمل شورای رقابت است. هفته گذشته رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان طی نامه ای به خودروسازان بر ضرورت اجرای دستورالعمل شورای رقابت و پاسخگویی به مشتریان در راستای عدم شمولیت تورم قیمتی بر پیش پرداخت خودروهای پیش فروش شده تاکید نموده بود. به عبارت دقیق تر طبق دستورالعمل 473 شورای رقابت، تنها مبلغی که از پیش فروش خودرو مانده است مشمول افزایش قیمت خواهد شد. این موضوع براساس دستورالعمل شورای رقابت است که از گذشته وجود داشته است.

در روزهای گذشته بعضی از متقاضیان این شرکت گفته بودند که این مصوبه شورای رقابت رعایت نشده است. اما با این اظهارات به نظر می رسد این مسئله رفع خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "توضیحات سایپا برای مشتریانی که پیروز به واریز وجه نشدند ، مبالغ اضافی برگردانده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات سایپا برای مشتریانی که پیروز به واریز وجه نشدند ، مبالغ اضافی برگردانده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید