خبر خوش مدیر ایرانی پورشه برای هواداران تایکان

به گزارش ایران کلام، پورشه، کار روی نسل دوم تایکان را شروع نموده است. این خبر را سارا رضوی، مدیر بخش شارژ و سیستم انرژی تایکان، در مصاحبه با مجله استرالیایی CarSlaes اظهار داشت.

خبر خوش مدیر ایرانی پورشه برای هواداران تایکان

به گزارش ایران کلام ، رضوی می گوید پلتفرم J1 پورشه که با آئودی E-Tron GT مشترک است، به حداکثر ظرفیت توسعه خود رسیده و پورشه باید چیز دیگری ارائه دهد. شاید نسل بعدی تایکان روی پلتفرم SSP Sport ساخته گردد که با شاسی بلند الکتریکی سه ردیفه تازه این شرکت مشترک خواهد بود.

بر اساس گزارش زومیت، به گفته رضوی، معماری J1 کنونی محدودیت هایی دارد که تأثیرش را مستقیماً روی دامنه حرکتی می گذارد. مدل فیس لیفت تایکان که فوریه 2024 (بهمن و اسفند 1402) رونمایی شد، براساس معیارهای WLTP برد حدود 677 کیلومتری دارد که بهبود 35 درصدی نسبت به مدل 2023 محسوب می گردد.

مایک وینکوتر، متخصص خودرو تایکان، در پاسخ به این سؤال که آیا باتری های حالت جامد در نسل بعد به کار خواهند رفت یا خیر می گوید که این فناوری ممکن است به موقع آماده نگردد: ما روی آن کار نموده ایم اما برای یک یا دو سال آینده آماده نخواهد شد.

استفاده از باتری های بزرگ تر به معنای وزن بیشتر است. رضوی اظهار داشت که مهندسان باید نقطه ای ایدئال را پیدا نمایند تا بار سنگینی بر تایکان وارد نگردد و بعلاوه مالکان بابت دامنه حرکتی خودرو نگرانی نداشته باشند.

پورشه به توسعه همه جانبه خودروهای برقی ادامه می دهد و میخواهد نسخه های برقی پانامرا، کاین و ماکان را در کنار نسخه های بنزینی به فروش برساند. پانامرا همچنان به عنوان سدان پرچمدار پورشه در جایگاهی بالاتر از تایکان قرار می گیرد.

منبع: خبرآنلاین

به "خبر خوش مدیر ایرانی پورشه برای هواداران تایکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوش مدیر ایرانی پورشه برای هواداران تایکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید