حسن تفتیان راهی جامائیکا می گردد

به گزارش ایران کلام، حسن تفتیان رکورددار دوی سرعت ایران شنبه شب، 19 آذر به جامائیکا اعزام می گردد تا اردوی تمرینی خود را در این کشور برگزار کند.

حسن تفتیان راهی جامائیکا می گردد

هاشم خزایی دبیر فدراسیون دوومیدانی در این مورد به ایسنا گفت: آقای تفتیان قبل از حضور در بازی های کشورهای اسلامی هم در جامائیکا حضور داشت و نتایجش قابل ملاحظه بود. برای این اعزام از اسپانسر و حمایت های کمیته ملی المپیک استفاده شده است.

او در ادامه اضافه نمود: مربی یک ورزشکار باید برای حضورش در رویدادها نظر بدهد و در صورتی که مربی آقای تفتیان صلاح بداند در قهرمانی داخل سالن آسیا که دو ماه دیگر در قزاقستان برگزار می گردد، حضور پیدا می نماید.

او در خصوص مدت حضور تفتیان در جامائیکا گفت: ویزای آقای تفتیان به صورت مدت دار است اما اگر قرار به حضور در مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا باشد باید طی دو ماه آینده به ایران برگردد.

دبیر فدراسیون دوومیدانی با بیان اینکه مربی حسن تفتیان از کشور جامائیکا است، اضافه نمود: آقای تفتیان در کلوپی که مخصوص دوهای سرعت است کار می نماید. مربی او با فدراسیون قرارداد ندارد و هزینه هایش به وسیله اسپانسر و حمایت های کمیته ملی المپیک تامین می گردد.

منبع: فرارو

به "حسن تفتیان راهی جامائیکا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسن تفتیان راهی جامائیکا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید