مخالفت کمیسیون تلفیق با حذف ارز ترجیحی ادامه راستا دولت دوازدهم است

به گزارش ایران کلام، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیم مجلس مبنی بر مخالفت با حذف ارز ترجیحی، در ادامه راستا دولت دوازدهم است.

مخالفت کمیسیون تلفیق با حذف ارز ترجیحی ادامه راستا دولت دوازدهم است

محسن زنگنه عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار پارلمانی ایران کلام، با اشاره به موافقت نکردن کمیسیون تلفیق با حذف ارز ترجیحی در بودجه سال آینده کشور اظهارکرد: ارائه ارز 4200 تومانی به شیوه فعلی ناکارآمدترین و خسارت بارترین روش هدر سرمایه های کشور است. تصمیم مجلس مبنی بر مخالفت با حذف ارز ترجیحی، در ادامه جهت دولت دوازدهم است.

وی افرود: البته باید گفت دولت هم طرحی که عملیاتی شدن حذف ارز ترجیحی را با کمترین ضرر تضمین دهد، ارائه ننموده و بعلاوه بر تصمیم حذف ارز ترجیحی مصمم و قاطع نیست. متاسفانه در جامعه در حال ساخت تصوری از تورم خود ساخته حاصل از حذف ارز ترجیحی هستیم که اشتباه است.

زنگنه تاکید نمود: یک جریاناتی با نام حمایت از مردم از حذف ارز 4200 تومانی یک بزرگنمایی ایجاده نموده است و نمایندگان مجلس نیز متاثر از فضای این جریانات هستند. با این وجود اما احتمال تغییر نظر کمیسیون تلفیق درمورد عدم حذف ارز ترجیحی وجود دارد.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مخالفت کمیسیون تلفیق با حذف ارز ترجیحی ادامه راستا دولت دوازدهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت کمیسیون تلفیق با حذف ارز ترجیحی ادامه راستا دولت دوازدهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید