معرفی داوران مرحله منطقه ای جشنواره بین المللی قصه گویی کانون

به گزارش ایران کلام، خبرگزاری خبرنگاران- دبیرخانه بیست وسومین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، داوران مرحله منطقه ای این رویداد فرهنگی و ادبی را معرفی کرد.

معرفی داوران مرحله منطقه ای جشنواره بین المللی قصه گویی کانون

به گزارش خبرگزاری ایران کلام به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، در مرحله منطقه ای این دوره از جشنواره قصه گویی، دو شیوه قصه گویی شاملِ بخش آیینی سنتی و بخش ملی به صورت جداگانه داوری می گردد.

بر اساس این خبر، کل کشور به دو منطقه - یک منطقه 15 استان و منطقه دیگر 16 استان- تقسیم شده است. داوران در تهران به صورت متمرکز، هم زمان یک گروه بخش آیینی سنتی و گروه دیگر بخش ملی را داوری می نمایند.

کبرا بابایی نویسنده کودک و نوجوان و مدرس قصه گویی، رضا موزونی نویسنده و پژوهش گر ادبیات کودک و نوجوان، محمد سیمزاری نویسنده، بازیگر و کارگردان، داوران گروه اول بخش ملی مرحله منطقه ای را تشکیل می دهند.

بعلاوه محمدرضا یوسفی نویسنده و نظریه پرداز ادبیات کودک و نوجوان، ملک چیذری پژوهش گر ادبیات کودک و مدرس قصه گویی و حامد زحمتکش طراح و کارگردان، گروه دوم بخش ملی مرحله منطقه ای جشنواره قصه گویی هستند.

داوری بخش آیینی سنتی مرحله منطقه ای جشنواره قصه گویی را فهمیه باروت چی بازیگر و کارگردان تئاتر، اردشیر صالح پور نویسنده، پژوهش گر، کارگردان و مدرس تئاتر و علی مراد خرمی کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری و دبیر و داور چند دوره جشنواره قصه گویی تشکیل می دهند.

بر همین اساس، داوران بخش قصه گویی با زبان اشاره را هم وحیده نظری مدرس زبان اشاره مدارس استثنایی و آموزگار بچه ها کم توان ذهنی، کیخسرو رنگرز مدرس زبان اشاره انجمن ناشنوایان و آموزش و پرورش و مهتاب شهیدی مدرس و داور قصه گویی و مربی کانون پرورش فکری شامل می شوند.

مرحله پایانی بیست وسومین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان به دبیری محمد گودرزی دهریزی هم زمان با شب یلدا برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "معرفی داوران مرحله منطقه ای جشنواره بین المللی قصه گویی کانون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی داوران مرحله منطقه ای جشنواره بین المللی قصه گویی کانون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید