هشدار ایران به آمریکا درباره مزاحمت برای هواپیمای ماهان به سفیر سوئیس اطلاع داده شد

به گزارش ایران کلام، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران هشدار داد در صورتی که هر حادثه ای برای هواپیمای ایرانی در جهت برگشت اتفاق افتد، تهران آمریکا را مسئول خواهد شناخت و این پیغام به دبیرکل سازمان ملل و سفیر سوئیس نیز داده شده است.

هشدار ایران به آمریکا درباره مزاحمت برای هواپیمای ماهان به سفیر سوئیس اطلاع داده شد

به گزارش گروه سیاسی ایران کلام، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در رابطه با حادثه اتفاق افتاده برای هواپیمای ماهان که راهی بیروت بود، گفت: جزئیات این حادثه در دست آنالیز است و پس از تکمیل اطلاعات اقدامات لازم سیاسی و حقوقی به عمل خواهد آمد.

سخنگوی وزارت امور خارجه اضافه کرد: در عین حال در تماس مجید تخت روانچی سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان ملل متحد با آقای گوترش دبیرکل آن سازمان صراحتا تاکید شده است که چنانچه هر حادثه ای در راستا برگشت برای این هواپیما اتفاق افتد جمهوری اسلامی ایران آمریکا را مسئول آن خواهد شناخت. این پیغام همچنین به سفیر سویس در تهران نیز داده شده است.

شامگاه پنجشنبه دو جنگنده خارجی برای یک هواپیمای مسافربری ایرانی در حریم هوایی سوریه مزاحمت ایجاد کرد.

هواپیمای مسافربری ایرانی در راستا خود به سمت فرودگاه بیروت بوده که جنگنده های مهاجم به آن، نزدیک شده و خلبان مجبور شده است ارتفاع هواپیما را به صورت ناگهانی کاهش دهد که این مسئله باعث زخمی شدن شماری از سرنشینان این هواپیما شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "هشدار ایران به آمریکا درباره مزاحمت برای هواپیمای ماهان به سفیر سوئیس اطلاع داده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار ایران به آمریکا درباره مزاحمت برای هواپیمای ماهان به سفیر سوئیس اطلاع داده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید