کنترل حضور و غیاب کارکنان در هر کجا و هر لحظه ای

به گزارش ایران کلام، همواره کارمندانی هستند که دیر به سر کار می رسند و ورود و خروج نامنظمی دارند، علی رغم استفاده مدیران از انواع دستگاه های حضور و غیاب (کارتی، اثر انگشتی و ...) این معضل همچنان به قوت خود باقیست. سامانه حضور و غیاب آنلاین دینگ راهکاری هوشمندانه برای این مسئله دارد.

کنترل حضور و غیاب کارکنان در هر کجا و هر لحظه ای

* مسائل سیستم های حضور و غیاب سنتی (کارتی، اثر انگشتی و ...):

-احتیاجمند به رایانه و مناسب برای شرکت های بزرگ

-پیچیدگی و دشواری در استفاده و احتیاج به کارمند منابع انسانی و یا کارشناس IT

-عدم شناسایی مناسب اثر انگشت و چهره

-گزارش گیری آفلاین و غیر لحظه ای (معمولا در انتهای ماه)

-هزینه های بالای خرید، استفاده و پشتیبانی

* رویکرد اصلی کسب و کارهای امروزی؛ استفاده از سامانه های آنلاین

یک مدیر پیروز در حوزه کسب و کار، معتقد است که رویکرد اصلی کسب و کارها در دنیای امروز، شامل موارد ذیل است:

-سادگی و سهولت در روند انجام کارها

-کاهش هزینه های بی مورد

-ایجاد دسترسی آنلاین به اطلاعات در تمامی نقاط دنیا

سامانه حضور و غیاب آنلاین دینگ این مسائل را برطرف کرده و با توجه به اینکه از زمان ارائه این محصول مدت زیادی نمی گذرد، به وسیله چندصد مجموعه گوناگون مورد استقبال و استفاده قرار گرفته است.

در ادامه بعضی از دلایل استفاده از این سامانه برایتان توضیح داده می گردد:

-کارکنان می توانند به وسیله اپلیکیشن و قرار گرفتن در نزدیکی دستگاه حضور و غیاب دینگ، ورود و خروج خود را به آسانی ثبت نمایند.جالب است بدانید به علت قرار داشتن این سامانه بر روی سرورهای ابری (cloud) دیگر نگرانی برای نصب و نگهداری نرم افزار نیز وجود ندارد.

-با استفاده از سامانه دینگ، از این به بعد راهکاری ساده اما هوشمندانه برای مشاهده لحظه ای ورود و خروج کارکنان برای کارفرمایان وجود دارد و آنها به راحتی می توانند در هر زمان و هر مکان (حتی سفر)، به گزارش های لحظه ای ورود و خروج پرسنل دسترسی داشته باشند.

* امکانات اصلی سامانه حضور و غیاب دینگ:

-ثبت ورود و خروج: امکان ثبت ورود و خروج کارمندان، به وسیله گوشی تلفن همراه فقط در مجاورت دستگاه بی سیم دینگ

-نمایش زنده شرایط حضور و غیاب:امکان نمایش فهرست لحظه ای شرایط حضور و غیاب کارکنان به صورت آنلاین

-تعریف شیفت کاری:امکان تعریف شیفت ها و ساعات کاری متنوع برای کارکنان

-مرخصی و ماموریت:ثبت مکانیزه درخواست مرخصی و ماموریت روزانه به وسیله کارمند و امکان تایید و یا رد درخواست به وسیله مدیر (در هرکجا و هر لحظه)

-محاسبه ساعت کاری:امکان مشاهده گزارش ورود و خروج و ساعات کاری به وسیله مدیر و کارکنان

-گزارش گیری آنلاین:امکان تهیه گزارش های آنلاین به صورت خلاصه و تفصیلی در بازه های زمانی ماهانه و روزانه

-ارسال نوتیفیکیشن به مدیران:ارسال نوتیفیکیشن به مدیر کسب و کار برای اطلاع رسانی ورود، خروج و درخواست های مرخصی و ماموریت کارکنان

* طریقه کارکرد سامانه حضور و غیاب دینگ چگونه است؟

سامانه حضور و غیاب آنلاین دینگ از یک دستگاه بی سیم و اپلیکیشن تلفن همراه تشکیل شده است. دستگاه بی سیم دینگ تنها به برق احتیاج داشته و روند نصب بسیار آسانی دارد.

اپلیکیشن دینگ بر روی سیستم عامل Android و iOS قابل نصب بوده و با نصب آن بر روی گوشی تلفن همراه مدیر و کارکنان، می توان پرسنل را در سامانه تعریف کرده و کارمندان نیز با قرار گرفتن در نزدیکی دستگاه دینگ، اقدام به ثبت ساعت ورود و خروج خود نمایند.

با استفاده از دینگ می توان در هر موقعیت جغرافیایی با اتصال به اینترنت، به صورت لحظه ای از ورود و خروج پرسنل آگاه شده و بعلاوه در صفحه شرایط لحظه ای اپلیکیشن، در هر زمان، آخرین شرایط حضور و غیاب کارمندان را مشاهده نمود.

* سایر امکانات و ویژگی های مجذوب نماینده سامانه حضور و غیاب دینگ برای یک مدیر:

1) راه اندازی تنها در چند دقیقه

2) قیمت مناسب و مالی

3) سادگی و سرعت در استفاده

4) ذخیره اطلاعات در فضای اختصاصی مراکز داده امن

5) عدم احتیاج به رایانه برای استفاده از سامانه و مناسب برای تمامی کسب و کارها

6) عدم احتیاج به کارمند منابع انسانی و یا متخصص IT برای کنترل سامانه

7) جلوگیری از راه تقلب در حضور و غیاب

8) امکان تعریف تعطیلات رسمی و داخلی

9) امکان افزودن چندین دستگاه حضور و غیاب به یک حساب کاربری مدیر

* مشاوره رایگان:

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با این سامانه می توانند با کارشناسان پشتیبانی 021-75213 تماس گرفته و یا به سایت دینگ مراجعه نمایند.

منبع: همگردی

به "کنترل حضور و غیاب کارکنان در هر کجا و هر لحظه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنترل حضور و غیاب کارکنان در هر کجا و هر لحظه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید