کنسول بازی Playdate با باتری نامحدود!

به گزارش ایران کلام، Playdate یک کنسول بازی دستی است که در سال 2019 به وسیله شرکت Panic معرفی گردید. پیش سفارش های Playdate از سال گذشته شروع شده بود، اما عرضه واقعی این کنسول بازی دستی عجیب و غریب به تعویق افتاد. به گفته این شرکت، توزیع این محصول در حال حاضر شروع شده است.

کنسول بازی Playdate با باتری نامحدود!

به گزارش ایران کلام، Playdate از یک صفحه نمایش سیاه و سفید 2.7 اینچی تشکیل شده است، چند دکمه کاربردی در جلوی آن قرار گرفته است و بدلیل وجود یک میل لنگ دستی در کنار دستگاه، ممکن است هرگز باتری آن تمام نشود. کنسول بازی دستی در مقایسه با کنسول های دستی high-octane و درجه یک فعلی، بیشتر شبیه یک کنسول بازی نوستالوژیک است که کاربران را یاد گذشته می اندازد.

این شرکت در حال حاضر ارسال اولین پیش سفارش های Playdate را شروع نموده است. بسته این محصول شامل کنسول، یک کابل USB و دو بازی هفتگی برای دوازده هفته است و 179 دلار قیمت دارد. Panic در کوشش است تا مجموعه بازی های خود را برای کاربران توسعه دهد و به زودی یک فروشگاه بازی به نام کاتالوگ راه اندازی خواهد نمود. این شرکت بعلاوه ابزار جدیدی به نام Playdate Mirror برای مک و رایانه شخصی ارائه نموده است که به کاربران اجازه می دهد تا صفحه نمایش کنسول خود را روی رایانه شخصی منعکس نموده، ویدئو ضبط نمایند، پخش زنده دیدن نمایند و بازی ها را روی نمایشگر بزرگتر اجرا نمایند. صفحه نمایش سیاه و سفید Playdate را می توان نقطه ضعف بزرگ این محصول دانست. Panic هدف توسعه این کنسول را اجرای بازی هایی که نیازی به رنگ و آنالوگ استیک ندارند، اعلام نموده است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "کنسول بازی Playdate با باتری نامحدود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنسول بازی Playdate با باتری نامحدود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید