اصلاح 22 نقطه پرخطر جاده های لرستان در دست اقدام

به گزارش ایران کلام، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: 22 نقطه و مقطع پرخطر جاده های این استان سال جاری به منظور کاهش تصادفات و تلفات جاده ای اصلاح می گردد.

اصلاح 22 نقطه پرخطر جاده های لرستان در دست اقدام

به گزارش ایران کلام لرستان: عارف امرایی توضیح داد: با استفاده از ماشین آلات، تجهیزات و نیروی انسانی فعال در شهرستان ها اصلاح 22 نقطه و مقطع پرتصادف، 201 کیلومتر شیب شیروانی و 164 کیلومتر شانه سازی انجام می گردد.

وی ادامه داد: همچنین علاوه بر نگهداری از راه های استان، بهسازی و تعریض، روکش آسفالت، روکش حفاظتی چیپ سیل و فوگسیل (روکش حفاظتی)، 400 کیلومتر لکه گیری در دستور کار واقع شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در بخش دیگری از صحبت هایش به نگهداری از پل ها و ابنیه فنی اشاره و اظهار کرد: با استفاده از ماشین آلات و نیروی انسانی در اختیار، بستر 200 دستگاه پل عظیم تنظیم شده است.

وی ادامه داد: همچنین خط کشی بیش از سه هزار کیلومتر از راه های استان، پشتیبانی 150 کیلومتر روشنایی، نصب بیش از 15هزار عدد انواع علائم ایمنی افقی و عمودی از دیگر برنامه های در دست اجرا هستند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان بیان کرد: علاوه بر این در جهت صیانت از حریم راه ها و نقش آن در ارتقای ایمنی راه، گشت های حریم در سراسر استان فعال و در برخورد با متجاوزان جدی هستند.

منبع: جام جم آنلاین

به "اصلاح 22 نقطه پرخطر جاده های لرستان در دست اقدام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصلاح 22 نقطه پرخطر جاده های لرستان در دست اقدام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید