جزئیات تأسیس تاکسی اینترنتی از سوی ایران خودرو و سازمان تاکسیرانی ، خودروی مورد توافق معین شد

به گزارش ایران کلام، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی گفت: پروانه موقت اولیه تاسیس شرکت تاکسی اینترنتی مورد تعامل ایران خودرو و سازمان تاکسیرانی صادر شده و تارا خودروی توافقی است.

جزئیات تأسیس تاکسی اینترنتی از سوی ایران خودرو و سازمان تاکسیرانی ، خودروی مورد توافق معین شد

به گزارش ایران کلام، مهدی وحدت کار در پاسخ به این سوال که تعامل ایران خودرو با تاکسیرانی برای راه اندازی شرکتی به منظور تاکسی اینترنتی در چه مرحله ای واقع شده است، اظهار کرد: در دوره مدیریت قبلی بحث تعامل با ایران خودرو برای راه اندازی تاکسی اینترنتی مطرح شد. بعد از آن تاکسیرانی و ایران خودرو تغییر مدیریت داشتند، البته ما مسیر را ادامه دادیم.

وحدت کار با بیان اینکه در حال حاضر برای یک شرکت تاکسی اینترنتی پروانه موقت اولیه صادر شده است، گفت: باید یک سری مدارک و شرایط اختصاصی فراهم گردد تا پروانه صادر بگردد. از جانب شهرداری تهران موضوع پیگیری می گردد ولی منتظریم تا ببینیم که ایران خودرو با تغییر مدیریتی که داشته چه سیاستی را اتخاذ می نماید.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی اعلام نمود: در این تعامل ما مسئله ای نداریم و علاقمندیم با توسعه شرکت های خصوصی خدمت رسانی به مردم را توسعه بدهیم.

او گفت: تارا به عنوان خودرویی که سطح خدمت دهی اش بالا است، مدنظر است. این خودرو برای راننده هم مناسب است؛ خصوصا بحث دنده اتوماتیک که راننده بتواند خدمات بهتری را به مردم ارائه بدهد.

وحدت کار با اشاره به ارائه تسهیلات به رانندگان این حوزه مطرح نمود: چون تارا خودرویی به نسبت گران در برابر دیگر خودروهای تاکسی است به همین منظور شرایطی برای تسهیلات در نظر گرفته شده است. اما نقطه آغاز این فرایند از ایران خودرو است و باتوجه به تغییرات ایجاد شده، منتظر هستیم تا اعلام نظر نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "جزئیات تأسیس تاکسی اینترنتی از سوی ایران خودرو و سازمان تاکسیرانی ، خودروی مورد توافق معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات تأسیس تاکسی اینترنتی از سوی ایران خودرو و سازمان تاکسیرانی ، خودروی مورد توافق معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید