باارزش ترین نشان صنعت خودرو در سال 2021
به گزارش ایران کلام، تویوتا برای سومین سال پیاپی باارزش ترین برند خودروسازی دنیا شد. ارزش برند این شرکت در رده بندی سال 2021 موسسه اینتربرند با بیش از 54 هزار میلیون دلار برآورد شده است. با این ارزش تویوتا هفتمین برند دنیا و باارزش ترین برند در بین خودروسازان است.

ایران کلام - موسسه اینتربرند برندها را براساس موفقیت تجاری، تاثیر بر تصمیم گیری مشتری و پول اضافه ای که مشتری حاضر است برای برند بپردازد، ارزش گذاری می نماید. سال جاری شرکت اَپل برای نهمین سال پیاپی با بیش از 408 هزار میلیون دلار با ارزش ترین برند دنیا انتخاب شد.
تویوتا برای سومین سال پیاپی باارزش ترین برند خودروسازی دنیا شد. ارزش برند این شرکت در رده بندی سال 2021 موسسه اینتربرند با بیش از 54 هزار میلیون دلار برآورد شده است. با این ارزش تویوتا هفتمین برند دنیا و باارزش ترین برند در بین خودروسازان است.
دومین خودروساز در لیست سال جاری اینتربرند، مرسدس-بنز است که در رتبه هشتم باارزش ترین برندهای دنیا قرار گرفته است. پس از بنز، ب ام و با کسب رتبه دوازدهم، مقام سوم را در بین خودروسازان کسب نموده است.
تسلا، خودروساز الکتریکی آمریکایی، با 184 درصد افزایش نسبت به سال قبل رتبه چهاردهم را کسب کرد و در بین خودروسازان چهارم شد. هوندا، هیوندای، آئودی، فولکس واگن، فورد و پورشه به ترتیب رتبه های پنجم تا دهم را در بین خودروسازان کسب کردند.
منبع: بیت ران