خودرو

خبر خوش مدیر ایرانی پورشه برای هواداران تایکان

پورشه، کار روی نسل دوم تایکان را شروع نموده است. این خبر را سارا رضوی، مدیر بخش شارژ و سیستم انرژی تایکان، در مصاحبه با مجله استرالیایی CarSlaes اظهار داشت.

18 فروردین 1403

ورود ماشین آلات گردشگری بدون حقوق گمرکی به ایران فراهم شد

نشست هم اندیشی رؤسای انجمن های صنفی و حرفه ای دفاتر خدمات مسافرتی کشور با حضور مدیران کل گردشگری، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی و رؤسای آژانس ها عصر امروز برگزار گشت.

11 دی 1402

جزئیات تأسیس تاکسی اینترنتی از سوی ایران خودرو و سازمان تاکسیرانی ، خودروی مورد توافق معین شد

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی گفت: پروانه موقت اولیه تاسیس شرکت تاکسی اینترنتی مورد تعامل ایران خودرو و سازمان تاکسیرانی صادر شده و تارا خودروی توافقی است.

16 اردیبهشت 1402

قیمت محصولات سایپا امروز پنجشنبه هفت اردیبهشت 1402

شاهین که گران ترین سواری داخلی سایپا به شمار میرود، در بازار آزاد معادل 685 میلیون قیمت دارد.

7 اردیبهشت 1402

توضیحات سایپا برای مشتریانی که پیروز به واریز وجه نشدند ، مبالغ اضافی برگردانده می گردد

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: با توجه به اختلالی که در سیستم فروش به وجود آمد، مشتریانی که پیروز به واریز وجه تعهدات موعد فروردین ماه نشدند، دعوتنامه نو برای آنها صادر خواهد شد.

6 اردیبهشت 1402

جشنواره تفریحات زمستانی منطقه آزاد ماکو سبب شادی و تفریح مردم و میهمانان شد

ایرنا/ براساس گزارشات واصله، جشنواره تفریحات زمستانی منطقه آزاد ماکو سبب شادی و تفریح مردم و میهمانان شد.

3 اسفند 1401

سفر با کوله پشتی به نامیبیا ، راهنمای کامل یک سفر مقرون به صرفه

برای کسانی که برای اولین بار به آفریقا سفر می نمایند، نامیبیا یک کشور فوق العاده است. در این کشور حیات وحش و منظره ها خارق العاده به چشم می خورند اما در عین حال فروشگاه ها، خدمات و تجملات سبک اروپایی نیز وجود دارند. از طرفی هم فواصل طولانی، حمل و نقل عمومی...

21 دی 1401

مهم ترین جاذبه های گردشگری مازندران به تفکیک شهرستان (1)

مازندران، جدا از دریا و سبزی جنگل هایش، جاهای زیادی برای تماشا دارد، جاهایی که به علت فاصله کم شهرهای شمالی با هم و دسترسی آسان به این منطقه ها، رفتن و گشت و گذار در آنها آنقدر که تصورش سخت است اتفاق دور از ذهنی نیست. ما در این مطلب و قسمت دوم و سوم آن، مهمترین...

24 آذر 1401

عکس ، مقایسه چینی تازه وارد با دو خودروی قدیمی تر ژاپنی و کره ای

خودروسازان چینی با عرضه کردن خودروهای تازه خود به بازار ایران، وارد رقابت با خودروهای کارکرده کره ای و فرانسوی و حتی ژاپنی می شوند.

15 آذر 1401

پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا پنجشنبه 3 آذرماه ماه 1401

آسمان تهران امروز آفتابی و در بعضی ساعات ابری پیش بینی شده است و دما در طول شب از هفت درجه به مرور و در طول روز به بیست درجه می رسد. آب و هوای تهران امروز در بعضی منطقه ها در محدوده ناسالم برای همه و در بعضی منطقه ها دیگر ناسالم برای گروه های حساس است.

2 آذر 1401

دلایل خرابی جلوبندی پراید چیست؟

نام های جلوبندی، زیربندی و سیستم تعلیق، معمولا با هم می آیند؛ اما این قسمت ها و اجزایشان با هم تفاوت هایی دارند. سیستم تعلیق، کمک فنرها و چرخ های عقب ماشین را شامل می شود. درحالی که جلوبندی به قسمت جلویی بدنه خودرو ربط دارد و شامل فرمان و میل فرمان است.

9 آبان 1401

فراوری سریع ترین کفش دنیا مجهز به هوش مصنوعی

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، این ابداع که مون واکرز(Moonwalkers) نام گرفته روی کفش فرد بسته می گردد و با تقلید از رولر اسکیت و بعلاوه با یاری موتورهای الکتریکی کوچکی 8 چرخ را به حرکت درمی آورند و فرد را به جلو می رانند.

7 آبان 1401

توزیع بیش از 126 میلیون متر مکعب گاز طبیعی در جایگاه های سوخت اردبیل

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از توزیع بیش از 126 میلیون متر مکعب گاز طبیعی در جایگاه های سوخت CNG استان خبر داد.

25 مهر 1401

آماده باش هلال احمر ، احتمال وقوع طوفان در بعضی استان های کشور

سازمان هواشناسی با اشاره به وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در بعضی استان های کشور طی روزهای آینده، نسبت به عدم توقف و پارک خودرو در اطراف درختان فرسوده و ساختمان های نیمه کاره، استحکام سازه های موقت از جمله تابلوهای تبلیغاتی و پوشش گلخانه ها هشدار داد.

4 مهر 1401

سقوط خودروی 207 در اتوبان صدر حادثه آفرید

بامداد امروز یک دستگاه خودرو سواری پژو 207 به علت انحراف از جهت اصلی از روی پل صدر به پایین سقوط کرد که این حادثه دو کشته داشت.

27 شهریور 1401

یک فرمول ورزشی برای کاهش وزن

شدت ورزش عامل مهمی در فعالیت های ورزشی است و قاعدتا هر چه شدت ورزش بیشتر باشد کالری مصرف شده در واحد زمان بیشتر خواهد بود.

25 شهریور 1401

چگونه در قطر خودرو اجاره کنیم؟

اجاره خودرو در قطر پرطرفدارترین انتخاب گردشگران برای جا به جایی در این کشور است. اگر دوست ندارید در طول سفر منتظر تاکسی یا دیگر وسایل نقلیه بمانید و می خواهید رفت و آمد آسانی به مکان های مختلف شهر در هر ساعت از شبانه روز داشته باشید، اجاره خودرو گزینه...

12 شهریور 1401

دشت هویج؛ تکه ای از بهشت اما نزدیک تهران

دشت هویج تهران؛ لقب تکه ای از بهشت را در مجاورت این استان، به خود اختصاص داده است. نام دیگر این دشت، گرچال در مجاورت روستای افجه و لواسانات می باشد که در ارتفاع 2400 متر از سطح دریا قرار گرفته است. بسیاری بر این باورند که شهر تهران هیچ گونه جاذبه گردشگری...

12 شهریور 1401
30 مرداد 1401

سفرنامه ، سفر زمینی به شهر وان در ترکیه ، قسمت دوم!

با هر مقدار بودجه اقتصادی که برای یک سفر خوب کنار گذاشته اید می توانید به این شهر زیبا و نزدیک سفر کنید! تنها کافی است بلیتی برای تبریز دست و پا کنید!

20 مرداد 1401
تعداد: (90)