کمیک بوک نو بلادبورن در راه است

به گزارش ایران کلام، انتشارات تایتان به تازگی از تصویر جلد کمیک بوک نو بلادبورن که در تاریخ 7 مه 2022 (17 اردیبهشت 1401) به صورت کاملا رایگان منتشر می گردد، رونمایی نموده است. همان طور که هواداران کتاب های مصور می دانند، اولین شنبه ماه مه، روز کمیک بوک رایگان است. به همین مناسبت، همه ناشران بزرگ در این صنعت در این روز کمیک بوک های رایگان در اختیار هواداران قرار می دهند.

کمیک بوک نو بلادبورن در راه است

این کمیک بوک رایگان اولین قسمت از سری نو و محدود بلادبورن محسوب می گردد. مجموعه ای که داستان آن به وسیله کالن بان، نویسنده تحسین شده داستان های ترسناک، نوشته شده است و پیوتر کوالسکی و برد سیمپسون طراحان آن هستند. توضیحات رسمی تایتان کمیکس به ما اطلاعات چندانی در خصوص آن نمی دهد اما اشاره به آن خالی از لطف نیست.

در ادامه می توانید تصویر منتشر شده از جلد این کمیک بوک را مشاهده کنید.

این سری نو، مجموعه چهار جلدی بلادبورن را دنبال می نماید که به وسیله تایتان کمیکس با نام های A Song of Crows، The Death of Sleep، The Healing Thirst و The Veil Torn Asunder گردآوری شده است. این کمپانی بعلاوه به تازگی بسته ای از 3 سری اول منتشر شده از این بازی را معرفی نموده است. در توضیحات این بسته آمده است:

بلادبورن یک بازی اکشن و نقش آفرینی است که به وسیله استودیوی فرام سافتور پیشرفته و به صورت انحصاری در سال 2015 برای پلی استیشن 4 منتشر شده است. این اثر داستان یک شکارچی گرفتار در شهر فرسوده یارنام را دنبال می نماید. ساکنان این شهر به یک بیماری عجیب مبتلا هستند و بازیکن در کوشش برای یافتن منبع آن، اسرار شهر را در حین مبارزه با موجودات شرور کشف می نماید.

بدون شک از خبر عرضه کمیک بوکی نو و رایگان با اقتباس از این بازی استقبال می گردد زیرا شایعاتی از نسخه دوم این سری به گوش می رسد و از طرفی نوترین بازی استودیوی سازنده آن یعنی الدن رینگ در نزدیکی زمان انتشار قرار گرفته است.

منبع: GameInformer

منبع: دیجیکالا مگ

به "کمیک بوک نو بلادبورن در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیک بوک نو بلادبورن در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید