7 کاردستی چراغ هدایت رانندگی برای بچه های مدرسه و مهد

به گزارش ایران کلام، نقش کاردستی برای بچه ها فقط تفریح نیست بلکه فواید زیادی می تواند داشته باشد؛ از جمله تقویت اعتماد به نفس در کودک، تقویت زندگی اجتماعی و کار گروهی (اگر به صورت گروهی صورت گیرد)، تقویت خلاقیت بچه ها، شاد و سرزنده شدن بچه ها و … . از این رو روانشناسان پیشنهاد می نمایند با وسایل دورریختنی هم که شده با کودکتان به ساخت کاردستی مشغول شوید؛ برای مثال ساخت کاردستی با بطری نوشابه، ساخت کاردستی با قوطی کنسرو فلزی و ساخت کاردستی با شانه تخم مرغ ! در این مطلب هم سعی داریم ایده هایی ساده و مقرون به صرفه برای ساخت کاردستی چراغ هدایت ارائه دهیم.

7 کاردستی چراغ هدایت رانندگی برای بچه های مدرسه و مهد

ایده هایی برای کاردستی چراغ هدایت

نمونه هایی که در زیر می بینید، از مواد در دسترسی مثل چب بستنی، کاغد رنگی، مقوا، بطری نوشابه و یا کیک خانگی و اسمارتیز تهیه شده اند. شما هم با کمی خلاقیت می توانید زیباترین کاردستی چراغ هدایت را با کودکتان بسازید.

کاردستی چراغ هدایت برای کلاس اول دبستان

کاردستی چراغ هدایت برای پیش دبستانی ها

ایده کاردستی چراغ هدایت برای کلاس دوم

کاردستی چراغ هدایت با مقوا و کاغذ رنگی

ایده دسر چراغ هدایت

کاردستی چراغ هدایت رانندگی

کاردستی چراغ هدایت آسان و ساده

سخن آخر

بیشتر والدین دوست دارند فرزندان خلاق و خوش فکری پرورش دهند. پرورش خلاقیت در بچه ها در دنیای امروزی نقش مهمی در ساخت آینده آن ها خواهد داشت، انسان های خلاق راه چاره های تازه برای مشکل شان پیدا می نمایند به همین علت شادترند و در زندگی پیروز ترند. همانطور که گفته شد یکی از روش های افزایش خلاقیت بچه ها ساخت کاردستی های بچه هاه است. ساخت کاردستی در ابتدا ممکن است با تقلید بسیار همراه باشد یعنی کودک شما سعی کند از شما یا فیلم و … در ساخت کاردستی تقلید کند؛ اما این مورد هیچ ایرادی ندارد چون او در آغاز کار است.

پیشنهاد می کنیم که اگر در پی ایده های بیشتر برای ساخت کاردستی بچه هاه هستید، مطالب ساخت انواع کاردستی با مقوا و ایده های ساخت انواع کاردستی با وسایل دور ریختنیرا هم در ایران کلام از دست ندهید!

منبع: مجله انگیزه

به "7 کاردستی چراغ هدایت رانندگی برای بچه های مدرسه و مهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 کاردستی چراغ هدایت رانندگی برای بچه های مدرسه و مهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید