اخبار مجلس

ورود ماشین آلات گردشگری بدون حقوق گمرکی به ایران فراهم شد

نشست هم اندیشی رؤسای انجمن های صنفی و حرفه ای دفاتر خدمات مسافرتی کشور با حضور مدیران کل گردشگری، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی و رؤسای آژانس ها عصر امروز برگزار گشت.

11 دی 1402

شرایط 2 شهر کشور فوق بحرانی شد ، برخوردهای قانونی صورت گیرد

دبیر ستاد ملی مقابله با گرد و غبار و مشاور رئیس سازمان محیط زیست گفت: خواف و سرخس دو شهرستان غبارآلود فوق بحرانی در خراسان رضوی هستند که به مدیریت ویژه احتیاج دارند.

3 مرداد 1402

سهم صداوسیما از بودجه 1402

با تصویب لایجه بودجه سال 1402، جزییات اعتبارات دستگاه های اجرایی ذیل دستگاه سیاست گذار به تفکیک سازمان های زیرمجموعه منتشر شده است. به همین دلیل بودجه اختصاص داده شده به سازمان صدا و سیما قابل مشاهده است که حدود هشت هزار میلیارد تومان درنظر گرفته شده است.

25 دی 1401

بهره مندی صنعت گردشگری کشور از ظرفیت گرم نوش ها و سردنوش ها

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، بهره مندی صنعت گردشگری کشور از ظرفیت گرم نوش ها و سردنوش ها محقق می شود.

24 مرداد 1401

ورود استاندار البرز به مسائل طرح هادی طالقان

طرح های تفصیلی و هادی شهرستان طالقان با حضور میدانی استاندار البرز آنالیز شد.

29 خرداد 1401

3 مصوبه تازه در راستای حمایت از بهبود فرآیندهای نهادهای مالی

هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در جدیدترین جلسه خود در راستای بهبود فرآیند های نهاد های مالی مصوباتی را تصویب کرد.

17 خرداد 1401

دستورالعمل تزریق دوز سوم واکسن؛ چه کسانی می توانند آسترازنکا بزنند؟

معاون بهداشت وزارت بهداشت در نامه ای به معاونین بهداشت دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور، آخرین مصوبات و به روز رسانی تزریق نوبت سوم واکسن کرونا و واکسن مسافرین که در کمیته ملی واکسن کووید19 به تصویب رسیده را ابلاغ کرد.

12 خرداد 1401

تدوین پیش نویس لایحه اصلاح قانون اصل 44

به گزارش خبرنگاران، سید احسان خاندوزی در سرانجام نشست خود با وزرای سابق امور مالی و دارایی و بعضی صاحب نظران و مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گفت: پس از طی 15 سال از ابلاغ سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی و بویژه بند (ج) این سیاست ها در خصوص...

29 فروردین 1401

15 هزار یورو؛ مبلغ خرید خدمت سربازی برای مشمولان خارج از کشور

یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 گفت که طبق مصوبه این کمیسیون مشمولان غایب خارج از کشور با پرداخت 15 هزار یورو می توانند جهت خرید خدمت سربازی اقدام نمایند.

9 اسفند 1400

بیضایی: جای تدوین و اجرای قوانین مالیات در بودجه نیست ، مالیات مسکن روی کلیت دارایی ها کارکرد دارد

کارشناس مسکن گفت: اگر دولت در پی فعال سازی مالیات حوزه مسکن است بهتر است دارایی ها را مشمول مالیات کند و برای دارایی ها بسته های خاص مالیاتی ارائه کند.

18 بهمن 1400

تلاش برای افزایش تنفس وام ازدواج، مبلغ وام ازدواج 1401 فعلا معین نیست

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان، با اشاره به تلاش معاونت امور جوانان برای تسهیل شرایط بازپرداخت وام ازدواج، گفت: در تلاش هستیم تا مدت تنفس (مدت زمان بین اعطای تسهیلات تا سررسید اولین قسط) وام ازدواج جوانان را افزایش...

14 بهمن 1400

گرانی اینترنت در سال 1400 غیرقانونی است

معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات می گوید هر گونه گرانی اینترنت در سال 1400 غیرقانونی بوده و شرکت ها مجاز نیستند تحت هیچ شرایطی قیمت های بسته های اینترنت خود را تغییر دهند.

3 شهریور 1400

سازمان برنامه و بودجه در اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا چه اقداماتی انجام داده است؟

تهران (پانا) - دبیر قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا، اقدامات سازمان برنامه و بودجه را در سه محور کلی تقویت تأمین اجتماعی در شرایط شیوع کرونا، اقدامات حمایتی در حوزه سلامت و اقدامات حمایتی در حوزه رفاه اجتماعی تشریح کرد.

9 خرداد 1400

کرونای هندی به مرزهای شرقی ایران رسید، منع تردد شبانه در شب های قدر لغو شد

خبرنگاران : سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، ضمن تشریح شرایط بیماری کرونا در کشور، در مورد شرایط جدید رنگ بندی شهرها و همچنین برنامه واکسیناسیون، توضیحاتی ارائه داد.

29 اردیبهشت 1400

خبرنگاران 287 مبتلای جدید به کرونا در استان کرمانشاه شناسایی شد

کرمانشاه - خبرنگاران - رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: 42 بیمار بستری و 245 نفر سرپایی مبتلا به کووید 19 در 24 ساعت گذشته در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به روز گذشته 88 نفر افزایش داشته است.

28 فروردین 1400

انتقاد شدید نمایندگان از سخنان امروز روحانی

سخنان امروز روحانی در نشست هیات دولت درباره بازگشت امریکا به برجام با انتقاد نمایندگان مجلس روبه رو شد.

8 فروردین 1400

حمله تند وکیل پرونده عیسی آل کثیر به یحیی گل محمدی خبرنگاران

مشاور حقوقی سابق باشگاه پرسپولیس در خصوص پرونده محرومیت عیسی آل کثیر بازیکن این تیم توضیحاتی ارائه نموده است.

2 فروردین 1400

لایحه اصلاح مالیات های مستقیم از دستور کار دولت خارج شد

وزیر اقتصاد گفت: لایحه اصلاح مالیات های مستقیم به هیات دولت آمده اما به دلیل همزمانی با بودجه از دستور کار دولت خارج شد.

15 اسفند 1399

آزادسازی قیمت کالاهای اساسی به دهک های پایین آسیب می زند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: حذف ارز ترجیحی موجب افزایش قیمت کالاهای اساسی خواهد شد که این اتفاق به دهک های پایین آسیب بیشتری میزند.

14 اسفند 1399

تولید انبوه مشاوران املاک به جای مسکن

بررسی ها نشان می دهد طی دوره 1375 تا زمستان امسال درحالی موجودی مسکن کشور رشد 2.5 برابری داشته که طی این مدت تعداد مشاوران املاک 19 برابر شده است.

4 اسفند 1399
تعداد: (38)