طراحی گرافیکی و چاپ

مدافع تیم ملی در فهرست خرید یحیی

خبرنگاران- باشگاه پرسپولیس این روز ها در کانون توجه واقع شده است؛ تیمی که فصل گذشته دو جام مهم را به دست آورده و خودبه خود فاتح رقابت های سوپرجام شده هنوز تکلیف نیمکتش را به طور کامل نمی داند. یحیی گل محمدی هنوز به پیشنهاد تمدید پرسپولیسی ها پاسخ نداده...

28 خرداد 1402

راه اندازی نخستین هنرستان صنایع دستی استان مرکزی، رمزگشایی اوراق عتیق و رونمایی از 2 کتاب شعر در زرندیه

به گزارش خبرنگاراندر اراک، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: اولین هنرستان دخترانه تخصصی صنایع دستی در اراک راه اندازی می شود.

26 خرداد 1402

نکاتی درباره تالاسمی

عوارض دیگر این بیماری ممکن است شامل ضعف، کندی رشد و نیز بروز تغییراتی در استخوان های صورت باشد که از انبساط بیش از حد مغزاستخوان ناشی می گردد و ظاهر را تغییر می دهد.

14 اسفند 1401

مارکتال ، زیباترین بازار غذای روتردام

در میدان تاریخی بیننروت روتردام، در کنار ایستگاه بلاک، یک ساختمان 11 طبقه است که بر روی بازار غذا در طبقه همکف واقع شده است. این ساختمان قابل سکونت است و بیش از دویست آپارتمان دارد. نمای داخلی بازار غذا که پنچره واحدهای مسکونی است، مربعی شکل بوده و به سمت...

18 آذر 1401

کنسول بازی Playdate با باتری نامحدود!

Playdate یک کنسول بازی دستی است که در سال 2019 به وسیله شرکت Panic معرفی گردید. پیش سفارش های Playdate از سال گذشته شروع شده بود، اما عرضه واقعی این کنسول بازی دستی عجیب و غریب به تعویق افتاد. به گفته این شرکت، توزیع این محصول در حال حاضر شروع شده است.

31 خرداد 1401

چاپ و نوشتن کتاب به نام شما چند؟

اگر در طول سال های اخیر گذرتان به خیابان انقلاب تهران خورده باشد، احتمالا با تابلو به دستانی که مدام فریاد می زنند: انتها نامه، مقاله، چاپ کتاب! روبرو شده اید. اما حالا رقابت بسیار بالا رفته است و در همین فضای وب هم کافی است جمله چاپ کتاب به نام شما را...

30 خرداد 1401

فناوری های شناختی را 36 طرح مطالعاتی و 5 طرح توسعه ای توسعه داد

پیچیدگی های مغز و اختلالات نوین این حوزه سبب شده تا محققان، همواره در حال پژوهش بر روی این عضو کاربردی باشند.

25 خرداد 1401

با آداب و رسوم واتر سالوت یا خوش آمدگویی هواپیماها آشنا شوید!

واتر سالوت | Water saluteاگر فکر کردید که هواپیماها چون که از دست سازه های بشری هستند، دارای یک برنامه و فرایند از پیش معین شده و معین می باشند، دوستان عزیز باید بگویم که تا حدودی به سختی اشتباه کرده اید زیرا، هواپیماها هم برای خودشان رسم و رسومات جالب توجهی...

12 خرداد 1401

نسخ خطی میراث مشترک میان ایران و شبه قاره است، زبان فارسی، گواه تاریخ پرافتخار دوستی ایران و پاکستان

به گزارش خبرنگاران، محفل ادبی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان که وارد هفتاد و پنجمین سال تاسیس روابط دوجانبه شده اند بدون ذکر زبان فارسی و نقش بسزای این وجه مشترک در تنومندتر کردن درخت دوستی دو همسایه مسلمان و برادر، کامل نیست.

14 اردیبهشت 1401

بازنشر معمای توسعه، دو ماه پس از چاپ اول کتاب

به گزارش خبرنگاران(ایبنا)، انتشارات کتاب نیستان چاپ دوم کتاب معمای توسعه تجربه ماهاتیر و مالزی نوشته علی اشرف افخمی را با گذشت دو ماه از چاپ اول آن به بازار نشر عرضه کرد.

13 اسفند 1400

داستان های ماشین تحریر؛ کتابی که تام هنکس با ماشین تحریر نوشت

کتاب داستان های ماشین تحریر، کتاب فوق العاده ای هم برای علاقه مندان به فیلم و هم دوست داران کتاب است. اگر یکی از این دو دسته هستید حتما باید این کتاب مجذوب کننده را در کتابخانه خود داشته باشید.

27 شهریور 1400

پارکینگ هوشمند با سیستم پلاک خوان

بعد از شنیدن نام پلاک خوان، معمولا اولین چیزی که به فکر ما می رسد خاطرات تلخ ناشی از جریمه شدن از طریق دوربین های ثبت پلاک نیرو انتظامی است. اما واقعیت این است که پلاک خوان کاربرد های گسترده ای دارد و هر کسی می تواند برای مصارف شخیص خود از این سیستم ها استفاده...

19 مرداد 1400

عدم امکان نمایش بسیاری از آثار مخزن موزه رضا عباسی به دلیل نبود ویترین مناسب

ایلنا/ براساس آخرین اخبار واصله، عدم امکان نمایش بسیاری از آثار مخزن موزه رضا عباسی به دلیل نبود ویترین مناسب صورت گرفت.

18 مرداد 1400

اصول طراحی دکوراسیون داخلی

دوست دارید که خانه نوساز تان چه نوع دکوراسیونی داشته باشد؟ برای این کار باید در پی چیزی متفاوت و منحصر به فرد باشید. دنبال الهام گرفتن از موضوعی خاص می شد؟ با ما همراه شوید.

17 مرداد 1400

تاثیر بافت چربی بر سیستم ایمنی

تهران (پانا) - اثربخشی واکسن ها در افراد مختلف متفا وت است. علاوه بر عامل ژنتیک، یکی دیگر از عوامل دخیل در این تفاوت، سلامت و تناسب اندام است.

30 تیر 1400

سلول های سرطان ریه، کبد را برای تامین سوخت خود به کار می گیرند!

پژوهشگران آمریکایی در آنالیز تازه خود دریافته اند که تنظیم شبانه روزی فراوری گلوکز در کبد، طی دوره پیشروی سرطان ریه از بین می رود و افزایش گلوکز، سوخت لازم را برای رشد سلول های سرطانی فراهم می نماید.

26 تیر 1400

کاشی های عصر ناصری که قصه های عامیانه مردم را در تاریخ جاودانه کردند

خبرنگاران- آناهید خزیر: طهران در قاب کاشی تالیف مشترک همایون عبدالرحیمی و فاطمه مجدنیا کتابی است تصویری که به معرفی کاشی های دوره قاجار در تهران می پردازد. این اثر نفیس با توجه به پیشینه و هویت تاریخی و فرهنگی تهران قدیم به عنوان کانون و هسته اصلی گسترش...

15 تیر 1400

جهانی که ما را می اندیشد

خبرنگاران، کامران برادران: ژان بودریار، جامعه شناس و فیلسوف پرآوازه فرانسوی، نامی است آشنا برای اهالی فلسفه و علاقمندان به علوم انسانی. کمتر کسی را می توان در میان مخاطبان این رشته یافت که دستکم یک بار گذرش به بودریار با آن کتاب های صعب الفهم و آن زبان...

12 خرداد 1400

برگزاری اختتامیه لیگ تندرستی، رونمایی ازلوگوی جدید فدراسیون همگانی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون ورزشهای همگانی، لیگ تندرستی ایران برای نخستین بار و با مشارکت 32 هیات استانی، نزدیک به 500 شهرستان و بیش از 1500 کمیته استانی از سوی فدراسیون ورزشهای همگانی و در طرح زمستان فعال با مشارکت 70 هزار نفر برگزار گردید.

31 فروردین 1400

پوستر فیلم منصور رونمایی شد

تهران (پانا) - پوستر فیلم سینمایی منصور به کارگردانی سیاوش سرمدی و تهیه کنندگی جلیل شعبانی رونمایی و منتشر شد.

18 اسفند 1399
تعداد: (25)